• Svelin

BIM - juni 2016

Jag hoppar också in här från majtråden. Jag tror att jag har äl runt 31/5-5/6 och bim runt 9-14/6. Jag vet ju mer när äl har varit. Jag trodde att jag hade ca 11 dagar lutealfas, men denna gången kom min mens på den 9:e dagen efter äl. Så därför har jag inte så bra koll. Jag kör med ältest för annars hade jag nog missat äl helt. Nu hoppas jag verkligen att det blir många pluss i denna tråden. Detta är vårt andra försök att få till en liten trea.

• Svelin

Jag kommer börja testa från dag 11 eller tolv. Kanske tar varannan dag de första dagarna och sen varje. Vet inte hur regelbunden min äl är, men denna månaden var den inte förrän dag 24 så jag tror att den kanske kommer någonstans mellan dag 18 och 28. De 2 cykler jag haft sen pillerstopp har varit 32 dagar, men innan första och mellan första och andra barnet så hade jag oregelbunden mens så jag litar inte på att denna månaden också skulle vara 32 dagar. Vi får väl se hur det blir.

• Svelin

Ikväll blir det vin och mys. Får se till att mannen är nöjd då är det lättare att ställa lite krav tillbaka när äl kommer. ;) Så funkar det här. :D ;) Jag har ju inte äl förrän tidigast nästa helg eller senare. Så nu är det sex bara för skojs skull. :D

• Svelin

Nu kommer en sån där intim och lite småäcklig fråga. ;) Jag hade idag en rejäl flytning som såg ut som äggvita. Lite gulaktig i färgen. Varken vanligt ältest eller clearblues med dubbelindikator visar nåt. Gick tillbaka och läste mina anteckningar under de två cykler jag haft sen pillerstopp och insåg att jag haft något liknande de gångerna också som inträffar ca en vecka innan äl. Är det någon mer som har så??

• Svelin

Jag fyller 35 i sommar och mannen blir 36 i höst. Detta är andra försöket för tredje barnet. Vi har en flicka född -07 och en pojke född -09. Så detta blir i så fall en sladdis. :)

• Svelin

Jag fyller 35 i sommar och mannen blir 36 i höst. Detta är andra försöket för tredje barnet. Vi har en flicka född -07 och en pojke född -09. Så detta blir i så fall en sladdis. :)

• Svelin

Grattis till er som plussat!!

Jag fick precis liite starkare streck på ältestet så om det ökar i samma takt som förra månaden bör jag ha fullt utslag på testet på måndag! Så nu får vi sexa på! :D

• Svelin

Är det någon någon här som kört med clearblues digitala ältest med dubbel hormonindikator länge? Jag hade några stickor kvar från förra månaden och började testa med dem, men de räckte ju inte så då öppnade jag ett nytt paket och använde stickorns därifrån i den gamla digitala delen. Någon som vet om det funkar att göra så eller måste jag använda stickorna och den digitala delen från samma paket ihop? Jag börjar nämligen se en ökning på de vanliga ältesten, men på det digitala får jag bara rund ring.

Hoppas någon kan hjälpa mig!?

Svar på tråden BIM - juni 2016