BIM - juni 2016
Hej allihopa! :)
Jag kommer också från Maj-tråden och har BIM 1-2 Juni. Lägger ni till mig på listan?
Hoppas innerligt att det här blir vår månad. Vårt 2a försök med första!
Hej allihopa! :)
Jag kommer också från Maj-tråden och har BIM 1-2 Juni. Lägger ni till mig på listan?
Hoppas innerligt att det här blir vår månad. Vårt 2a försök med första!
Har ägglossning just nu så nu vet jag att BIM är 1/6 :D
Jag har "turen" att ha en väldigt tydlig ägglossning varje månad. Det tråkiga är att jag har så ont och magen blir svullen vilket gör det mindre roligt att ha sex. Men det skiter jag i nu, har bett killen komma hem tidigare från jobbet idag ;)
Jag är 27 år gammal, min sambo är 30 och vi är på andra försöket för första barnet :)
Är på ÄL+6 tror jag och idag har magen börjat mola lite. Min temp gick även upp idag i rekordhög nivå och i förrigår så fick jag en dipp! Kan det ha varit en implantationsdipp? Aja, kände ju symptom förra gången också så vet inte hur mycket man ska lita på kroppen just nu ;)
Då testar jag också på söndag! Är på Äl+10 då. Kan det verkligen synas så tidigt???
Ååååååh grattis Zoey90 <3
Själv tappade jag hoppet lite idag. Är på ÄL+9 och ska på fest ikväll så imorse ville jag veta hur det ligger till. Vill ju inte dricka annars. Men testet blev negativt...
:( :( :(
Jag plussade idag, på äl+12 med cb digital. Fick negativt på ett vanligt idag men plus på digital. Så ge inte upp hoppet än!
Och grattis Micki88!!!!!! :D
Igår störtdök tempen och den var låg idag också. Nu har jag också mensvärk så tant röd kommer imorgon. Det är bara andra försöket men jag är så frukansvärt ledsen.... :'(
Hej alla!
Jag hade ägglossning CD13, tempen är trifasisk och väldigt konstig. De senaste 8 dagarna har den varierar mellan 36,4 och 36,6 varannan dag - exakt. Men idag BIM-2 så testade jag negativt med RFSU. :( Vad tror ni? Är det kört? Vill inte sluta hoppas...
Stellan: Skulle tyvärr inte säga att det är jättestora chanser. Men det finns ju de som plussar senare och det är ju absolut ingen omöjlighet. Mycket beror på när ett ägg fäster, fäster det sent så plussar man senare. Jag brukar i princip ge upp hoppet om jag testar negativt strax innan BIM, men jag tycker det känns bra att inte bli ultrabesviken om/när mensen kommer.