BIM - juni 2016
Mensen kom igår så snart kör vi igång, första försöket andra barnet! Förra gången gick det nästan lite väl smidigt, men sån tur borde man inte kunna ha två gånger i rad... Äl typ 3 juni och BIM den 17 juni :)
Mensen kom igår så snart kör vi igång, första försöket andra barnet! Förra gången gick det nästan lite väl smidigt, men sån tur borde man inte kunna ha två gånger i rad... Äl typ 3 juni och BIM den 17 juni :)
Jag är 33, mannen 35 och vi har en dotter på två år. Detta är vårt första försök att skaffa en liten till :)
Nu kör vi! Mensen är över, så nu ska vi försöka få till det varannan dag tills äl säkert är passerad. Den metoden använde vi förra gången och då lyckades vi på första försöket. Men det är ju inget som säger att det kommer gå lika lätt den här gången...
Däremot vet jag inte riktigt hur vi ska lyckas ha sex flera gånger varje vecka, det hör ju liksom inte riktigt till vanligheterna när man har en kvällspigg tvååring i huset. Fast det är allt lite extra spännande att slippa använda kondom efter två år.
BIM +1. Fick plus imorse efter 10min, men testet gick ut för 1,5 år sedan så jag borde inte lita på det alls. Men man kan ju inte låta bli att börja fundera :) Har haft feber i två dagar och är nervös för att den lilla (som kanske finns) ska ta skada.
Jag har fått antibiotika för min halsfluss, det känns inte alls bra om det nu skulle vara något på gång... BIM +3 idag, har beställt ett test på nätet. Intalar på något vis mig själv att jag redan vet hur det ligger till :) (Men det kan bero på att jag har det alldeles för gamla testet med ett tydligt plus på i skåpet)
Jag testade med CB digital för en stund sedan: Gravid 2-3v!!! Ingen tvekan längre, känns helt otroligt :) Vi lyckades på första försöket denna gången också, kan inte riktigt fatta hur man kan ha sådan tur...