BIM - juni 2016
Hej hoppar in här om de är ok. Jag och min sambo planerar vårat första barn och de är första försöket nu i maj.. :) Hade Äl den 17/5 och har bim 2/6. Så bara väntandet till bim kvar nu. Hoppas de tagit sig :)
Hej hoppar in här om de är ok. Jag och min sambo planerar vårat första barn och de är första försöket nu i maj.. :) Hade Äl den 17/5 och har bim 2/6. Så bara väntandet till bim kvar nu. Hoppas de tagit sig :)
Ja de är inte lätt att försöka slappa av och inte leta efter symtom nu. :) Älvdalen +2 här.
Blev gravid förra året i jan trots att jag åt p-piller. Fick lov göra abort. Då pojkvännen ville de Och vi inte ens bodde tillsammans då. Men kommer inte ihåg om jag hade några symtom då.
Testade nu bim+2 och negativt. Fick antagligen mens nu också. Jag var helt bergsäker den här gången. Vi hade sex igår och sen hade jag enorma smärtor. Så jag kanske fick missfall pga sexet? Jaja, ny BIM den 14/6. Ny ÄL den 31/5.
Usch sörjer nu, efter så många försök.
Ett tips. De finns www.gravidpodden.se/
Där kan man lyssna på poddar om kost, alkohol, missfall å massa annat. Får man bra information :)
ÄL+4 i dag :) Vill spola fram tiden.
Tror jag redan börjat leta symtom :) hehe.
Men har sagt till karln som brukar ta på brösten varje kväll att han får hålla koll på om brösten ändrar sig å om jag bli ömmare :P Slipper jag kanske leta symtom.
Någon mer som haft äl och bara väntar nu??
Första gången för oss oxå ???? Har varit gravid en gång förr men minns inte vilka symtom jag hade då.
Vi fick bara till de en gång den här gångnen. dagen för äl. Då karln varit jätte sjuk.( hosta) Fick penicillin oxå. Så glad vi fick till de en gång. Så ska väl egentligen inte hoppas på för mycket. Men längtar så :)
Ja de vira bra om
Kul att läsa om era symptom och på vilken dag. Jag har haft smärtor under hela äl och idag lite ömma bröst och bröstvårtor. Nu är det ca äl +4. Som sagt blev det bara fullbordat sex två gånger som var innan äl, 3 dagar nämligen så har tyvär inte så höga förhoppningar men ibland läser man om folk som haft sex bara en gång och blivit gravida så jag håller mina tummar och tår. Hadevelat ha äl och BIM varje vecka så väntan inte är så lång!!
Äl +6 i dag. Har lite molnande värk i tjejmage men inga andra symtom tror jag :) försöker att inte leta symtom som inte finns för att slippa besvikelsen om de inte blir något den här månaden. :)
Fick bara till de en gång runt ÄL då karln hade lunginflammation då precis å höll på hosta lungorna ur sig. Stackarn.
Såklart börjar jag få super ont i brösten nu. Bara för jag skrev att jag inte hade några symtom. :D så kanske är något på gång ändå:)
Jag är 24 och min sambo är 30. Första försöket gör oss :)