BIM - juni 2016
När ni får fullt utslag på ÄL test, när beräknar ni att ni har själva ägglossningen då? Dagen efter positivt test? :)
När ni får fullt utslag på ÄL test, när beräknar ni att ni har själva ägglossningen då? Dagen efter positivt test? :)
Från att man får positivt äl test så sker äl inom 48 timmar, sen lever ägget vidare i ytligare 1dag, så omöjligt att veta exakt när det lossnar ;)
om du är 100% på att det var positivt i fredags så räcker det gott o väl :) senaste dagen för sen borde vart i söndags :)
1 vecka till testning här :) åh vad ja hoppas! !
Postade detta i spökplus-tråden men testat här också, hoppas det är ok!
Det ekar fortfarande helt tomt på mina ÄL-test trots att jag nu är på dag 18 i cykeln (som vanligtvis brukar vara 29 dagar). Gick över från stickor och CB digital (vanliga) till CB digital med dubbel hormonindikator igår, men den ger inte ens blinkande gubbe ? bara en tom ring.Dock ser det ut som på bilden nedan när jag matar ut stickan och tar bort hylsan. Jag är fullt medveten om att CB själva skriver att man inte ska titta på dessa streck, men kan ändå inte låta bli att bli nyfiken. Man ser ju en tydlig ökning av det blå teststrecket till vänster (tiderna är lite otydliga men det första är igår vid 12, det andra igår vid 16 och det sista nu på morgonen idag vid 06).Är det någon som fått liknande ökning där testet sen slagit över till blinkande eller fast smiley? Ska ta ett test runt lunch idag igen och se hur det ser ut då. Kan tillägga att testen jag tog tidigare än igår var helt blanka (dvs. inte ens ett teststreck) så någon typ av ökning ser ju ut att ha skett.
Ni dom har BIM lördag den 5e Juni, när har ni tänkt att börja testa? :) Med mina tidigare barn har jag alltid pussat ett par dagar tidigare så tänkte försöka på onsdag morgon tidigast :)
Jag blir 31 i år och har två barn på 8 och 5 år i år och nu vill vi ha ett litet tredje barn :) Barnen vill så gärna ha ett litet syskon :)
Jag testade idag men har BIM på lördag så var nog lite tidigt ;) bara att man inte kan hålla sig ;)
I helgen har jag haft mycket molvärk och små stickningar i nedre delen av magen, men vågar inte hoppas. Har en känsla av att det inte gått vägen denna gång men är väl bara att vänta och se.
Testade idag på BIM -3. Fick upp ett svagt streck inom testtiden. Ser ni också strecket? :)
Syns inte så mycket :/ Svårt att fånga på bild
Testade ju svagt på testlagret i onsdags på BIM - 3. Idag på BIM - 1 testade jag med CB. Vad tror ni?
Efter svaga test så åkte jag och köpte mig ett digitalt :) Detta är på BIM - 1, Jag ska bli trebarnsmamma :) hoppas allt går vägen bara! Så glad!