• MissJL

BIM - juni 2016

Då min mens kom igår, 5 dagar förtidigt så hoppar jag in i den här gruppen! Andra försöket. Har haft spiral i 4 år o varit utan mens så nu håller jag på o lära känna kroppen igen :) Mensen brukade dyka upp runt 27 varje månad... Kommer köra med äl tester, antagligen CB dubbel digital..

• MissJL

Jag är 30 år, har tvillingflickor -11. Det här blir andra försöket för vår lilla trea <3

• MissJL

Kunde inte hålla mig, har beställt CB digitala äl test (den lila) igen .. Få se om jag blir nå klokare den här månaden! Förra månaden fick jag 3 dagar med låg fertilitet, sen 9 dagar med hög men aldrig maximal... Kanske jag inte hade nån äl alls då? Enligt P-Tracker ska jag ha äl runt den 4/6...

• MissJL

Vad roligt att ni vill ha tvillingar! De flesta blir avskräckta av bara tanken :P Mina tvillingflickor är nu 4 år o världens bästa vänner! Det har varit sjukt tufft men ändå det bästa o häftigaste jag varit med om... Dock blir jag lite nervös när bm som plockade ur spiralen ler o frågar -Du vet väl att du kan få tvillingar igen? Du kanske är en sån som alltid släpper två ägg?

Så nu kör jag lite tankeöverföring till mina äggstockar, bara ett ägg per månad, tack! ;)

• MissJL
    ungmamma16 skrev 2016-05-26 14:50:43 följande:

ÄL-flytning och känningar idag, fullt utslag på Stickan :)

Härligt! Då vet du vad du har o göra ikväll ;)
  • MissJL

Jag håller på o bli knäpp... Känns som min kropp är lite "all over the place" :( Inget är som det brukar... Enligt app skulle äl ha varit i lördags men jag har fortfarande låg fertilitet med CB, inga flytningar el nått. Känns som man bara går på tomgång o väntar... Ligger såklart ändå men visst blir det lite roligare när man vet att äl är i krokarna ;)

• MissJL

Äntligen har jag fått blinkande gubbe på ältestet! Hoppas jag får en fast gubbe den här månaden :) Förra månaden fick jag ju 9 dagar med blinkande alltså hög fertilitet men aldrig max... Känns som allt blivit förskjutet ca 1 vecka sen uttag av spiral!

• MissJL

Tack o hej för mig! Mensen kom den här månaden också... Hoppas jag slipper se er i julitråden ;)

Svar på tråden BIM - juni 2016