• FlikkanM

BIM - juni 2016

Hoppar gärna med här om jag får :)

Mensen kom igår, så nu blir andra försöket med andra barnet. Var så osäker på min förra cykel, det var den första efter att spiralen åkte ut och med spiral har jag bara fått små tecken på när ÄL och mens kan ev ha varit.

Utgår jag från denna cykel som varit som var på 29 dagar så har jag nästa ÄL 4/6 och BIM 18/6.

• FlikkanM
    Joss90 skrev 2016-05-22 21:15:49 följande:

Dagens uppdaterade BIM-lista

hej hopp vill du lägga till mig på listan?

BIM 18/6 :)

Kom nog inte med :)

• FlikkanM

Den där citeringen blev konstig hahaha, svaret hamna i, men du in förstår ändå Joss90,

• FlikkanM

Är 29 och sambon blir 28, skulle också vilja ha tvillingar men vet inte hur de går i generationer riktigt, min mormor var tvilling.

Har en 3 åring här hemma :)

• FlikkanM

Denna månad kör jag utan ÄL stickor, ska få ÄL denna vecka och börjar känna lite kramper i tjejmagen så här myses det på minst varannan dag hela veckan så får vi se om det tar sig. Blev för mycket att tänka på förra cykeln med all stickor hit å dit men var mest som en koll efter att spiralen åkte ut. Skulle så gärna vilja berätta för mina föräldrar på semestern när vi åker ner så hoppas på ett plus :)

• FlikkanM

Nu borde ÄL vara över, har inte kännt av någon motvärk denna månad vid ÄL men däremot ömma bröstvårtor och lite smärtsamt vid ett tillfälle vi mös. Har fått till det varannan dag sen mensen tog slut typ och varje dag i helgen så får se om det räcker. Kommer fortsätta mysa ifall ÄL är senare än tänkt men även för att det är ju mysigt hahaha

Har varit så mycket mer harmonisk i kroppen utan ÄL tester och inte alls lika fixerad nu vid typ försök nr 2. sp nu tänker jag fortsätta vara lik harmonisk minst en vecka till hahah

Förra månaden hade jag så mycket kramper och känningar i magen men kan vara då det var första svängen utan hormoner. Så hoppas kroppen är med mig nu på mitt sätt att tänk :)

Men det gör mig ingenting om det inte lyckas direkt har ju några månader på mig om jag vill ha en vårbebis :)

• FlikkanM

Nu har jag (vad jag tror) precis haft en nidblödning alt sköra slemhinnor. Upptäckte den efter jag å sambon hade myst imorse. Kan inte vara mensen på g om den absolut inte ska komma skit tidigt. Är på ÄL +6-7. Så vi får se :)

Var bara som nått ljusrosa och sen inget mer :)

• FlikkanM
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-15 11:56:59 följande:

Gjorde ett clearblue nu. Ej morgonurin. Visst är det positivt?

Helt klart positivt :)
  • FlikkanM

Nu kommer säkert mensen eller inte. Är på ÄL +11/12 idag och igår hade jag sån mensvärk, tänkte att nu kommer den och se där på toaletten kom yttepytte brunt på pappret. Mensvärken håller i sig och illamåendet sköljde över mig igårkväll när jag skulle gå och sova och idag. Men alltså inget mer har kommit. Går på toa stup i kvarten för att titta då jag inte vill bloda ner mina vita jobbyxor hahaha.

Trodde jag ev hade nidblödning i slutet av förra veckan men det kanske var nått annat lixom det här.

Svar på tråden BIM - juni 2016