Inlägg från: coffeeandcats |Visa alla inlägg
  • coffeeandcats

BIM - juni 2016

Har beräknad BIM 8/6. Gjorde en första insemination 25/5. Är gift med en kvinna så ka/vill inte försöka på naturligt sätt. 
    Har instruktioner om att testa först 1 vecka efter BIM eller 3 veckor efter inseminationen. Försöker att inte tänka på det och fokusera på det sista skolarbetet som ska göras innan terminen tar slut men är hur svår som helst.
    Känns som en evighet innan vi vet hur det gick... 

• coffeeandcats

BIM imorgon men min cykel är inte regelbunden varierat från 26-31, är 28 imorgon.

Svaga menssymtom vilket är ganska normalt, ibland känner jag mer ibland mindre.

En ny sak är att min bröst svider kring vårtgården. Aldrig hänt mig innan. 

Väntar med spänning på om mensen kommer igång eller inte. Tänkt testa tidigast fredag. Känns som att tiden verkligen bara släpar sig fram. 

• coffeeandcats
    Karitziana skrev 2016-06-09 08:17:00 följande:
    Jag håller verkligen tummarna för dig! Har också läst om många som har haft mens nästan som vanligt men ändå varit gravida.
    Men å vad jag hoppas att detta stämmer på mig. Min mens kom igår. Eftersom jag kör på insemination blir det nytt försök först till hösten, troligtvis september. Känns tungt att behöva vänta så länge.Försöker att inte hoppas på för mycket men det är svårt...
Svar på tråden BIM - juni 2016