• Yogamama

BIM - juni 2016

Hej!

Inne och snokar här efter några års paus. Har två barn (5 o 7) och var klar med det. Tog ut min kopparspiral innan jul för jag mådde inte bra av den. Kör med kondom, men för 18 dagar sedan (dag 8) hade vi oskyddat sex för enligt min huvud, kalender och app var det en säker period. Senaste månaderna har jag börjar drömma om bebisar och känner en allt större längtan efter en sladdis... En sista gång. Iaf så insåg jag att när jag trodde att jag skulle ha äl, ca en vecka senare så kände jag det inte alls. Jag märker "alltid" när jag har äl. Däremot när vi hade sex... Nu borde jag enligt sista cykeln få mens imorgon. Brösten ömmar nåt otroligt, jag är hungrig, fick migrän imorse (hormonbetingad) och kan inte sluta tänka på att jag kanske, kanske är gravid! Köpte ett test men har inte "vågat" testa ännu...

• Yogamama

DevilsDaughter: Ja, nu i efterhand så ser jag massa tecken. Men tänkte att det var så tätt inpå mensen att jag inte reagerade på det först. Är regelbunden men några dagar hit eller dit. Skulle jag blivit gravid nu är det för att ägglossningen var tidig och mannens små yngel levde några dagar i väntan på. Tänkte testa imorgon bitti...

Mandypandy90: Lycka till! Hoppas lunchen gav resultat :)

• Yogamama

BIM idag enligt förra cykeln (26 dagar) Måndag enligt "normal" (29 dagar) Inte gravid för det borde visar sig nu. Hade sex för 18 dagar sedan. Ömma bröst och molvärk verkar vara PMS delux... Känns lite sorgligt

• Yogamama

[quote=76683158][quote-nick]nettiz85 skrev 2016-06-03 16:33:42 följande:[/quote-nick]Efter svaga test så åkte jag och köpte mig ett digitalt :) Detta är på BIM - 1, Jag ska bli trebarnsmamma :) hoppas allt går vägen bara! Så glad!

Grattis! ????????????

Svar på tråden BIM - juni 2016