BIM - juni 2016
Ja men god afton, då hamnade man här då:) mensen kom idag. 4 dagar senare än väntat. Har inte koll på BIM pga oregelbunden cykel samt kort lutealfas, men vi testar med ÄL-stickor och så får vi se helt enkelt.
Nu köööör vi!:)
Ja men god afton, då hamnade man här då:) mensen kom idag. 4 dagar senare än väntat. Har inte koll på BIM pga oregelbunden cykel samt kort lutealfas, men vi testar med ÄL-stickor och så får vi se helt enkelt.
Nu köööör vi!:)
Jag hänger på här också! Har precis fått med mig min fästman på att börja försöka (tjoho!) och har BIM runt den 5:e juni. Vet dock inte om jag vågar lita på kroppen än då jag tog ut p-ring efter typ tio års användande för tre månader sen, men jag håller tummarna! Kommer köra ÄL-test nu runt den 15:e och framåt (beräknad ÄL den 23:e).
Hej juni-gruppen!
Nu hoppar jag in här med mensen på g! Får försöka med en februari-bebi istället :) Fick en BBT-termomenter hemskickad i går och FF-appen är installerad och väl undersökt sedan några veckor. Nu ska jag få koll på allt hoppas jag :) Jag är 27 år och jag och min man har sedan en månad tillbaka bestämt oss för att försöka bli gravida :) Min menscykel är oregelbunden dock. Nu blev den 29 dagar och förra gången var den 35 dagar. Men tror att om jag listar ut när jag har ÄL så kan jag räkna ut BIM också! Men BIM någon gång mellan 8-15 juni!
Ska bli kul att följa er andra! <3
Fattar ingenting. Förra månaden fick jag positivt på ÄL-test dag 18. Sent. Idag är det dag 18 och fortfarande inte positivt. Började testa dag 16. Vafan.....använde billiga tester nu, förra månaden Apotekets egna. Har jag missat, är den sjukt sen, eller kan jag ha ÄL fast jag inte får fullt positivt?! Leeeeess på detta.
Idag fullt utslag på ÄL-test, dag 19! Herrejesus vad sent. Och mens väntad om typ 9 dagar. Lycka till....känns det som nu:/