BIM - juni 2016
I morgon har jag BIM, jag brukar ha mensvärk och ömma bröstet en vecka innan men denna månad känner jag typ inget. Vet inte om det är ett gott tecken men jag hoppas det! Håller mina tummar, ska testa på måndag har jag tänkt.
I morgon har jag BIM, jag brukar ha mensvärk och ömma bröstet en vecka innan men denna månad känner jag typ inget. Vet inte om det är ett gott tecken men jag hoppas det! Håller mina tummar, ska testa på måndag har jag tänkt.
BIM idag, fortfarande ingen mens och eftersom den alltid kommer på morgonen så är hoppet stort jag har beställt test, om de kommer idag så kommer jag testa men annars väntar jag tills måndag!
Nu är det här ett test från tidigare ikväll, men det står att man ska kunna spara testet så jag lägger in det bara för att visa att jag faktiskt ser ett till streck :) jag ser mig inte som riktigt gravid, även om jag har symtom för det. Men ville bara visa :) jag tror iallafall det syns lite mer på den här bilden. Tar ju självklart ett nytt imorgonbitti :) sov gott!
Testade med ett testa tidigt test idag, visade en svag skugga. Men jag är ju på BIM idag så om det vore ett plus skulle det väl vara tydligt eftersom det även var ett känsligt test? Om mensen inte kommit innan måndag tar jag givetvis ett nytt men ville höra vad ni tror?!
Kan ju vara så att din cykel är längre än normalt. Hur längesedan hade du ÄL?
Fortfarande ingen mens! 3 dagar sen idag, som jag skrev förut så fick jag en skugga på ett testa tidigt test men i fredags när jag tog ett digitalt med cb så var det negativt. Nu har det gått några dagar och eftersom jag aldrig varit med om att mensen varit sen så köper jag ett nytt cb idag, håller tummarna för att det står gravid!!