Inlägg från: RapidAngel |Visa alla inlägg
  • RapidAngel

BIM - juni 2016

Haha! Varför inte fortsätta trenden med söndag!? :)

Har just genomlidit ett MA i vecka 10 och detta är andra äl sedan dess. Har haft en "tyngd" i magen sedan äl +5, men har testat typ varje dag utan tillstymmelse till sträck (köpte massa billiga stickor)

Fick en ganska rejäl blödning på äl+10 som gick från ljusrött färskt blod till mörkrött med småååå klumpar till brunt och torrt. Inget blod sedan dess och idag gick tempen upp REJÄLT.

Men inga symptom annat än den där spänningskänslan i magen. BIM imorgon.

• RapidAngel

Hej tjejer!

Jag har BIM den 24/6 och har ett MA i bagaget. Har försökt ca ett år, blev gravid, fick MA, skrapades i april och detta är tredje ÄL sedan MA.

Jag vet inte vad det är, att jag kanske vill så himla mycket, men idag är jag på ÄL+6 och har en massa spänningar i magen.

Hur länge efter ÄL har man ÄL-symptom? Jag vet ju att man känner sig påverkad just runt ÄL på grund av progesteronet (är det väl?) men hur länge håller just de symptomen i sig? När kan jag börja leta efter "andra" symptom tror ni? :)

Jag vill ju bara att det ska ta denna gången:)

• RapidAngel
    DevilsDaughter skrev 2016-06-16 19:41:35 följande:

grattis aprilhimlen!

marängen: Ser tyvärr inget. Men det syns med IRL, kan vara svårt att fånga på bild ibland.

rapidangel: PMS och graviditetssymptom kan vara väldigt lika så det kan vara svårt att veta vad som är vad. Man inbillar sig också lättare än vad man tror när man letar efter tecken och känner efter. Jag burkar leta efter olikheter, alltså sådant du inte brukar känna när du har PMS. Den enes graviditetssymptom är den andres PMS..

Hahah jag vet;) jag har gjort detta i ca 15 månader men man blir inte klok alltså. Du har HELT RÄTT:) tack! :)
Svar på tråden BIM - juni 2016