• Marängen

BIM - juni 2016

Får jag vara med här? :) vi är inne på försök nummer 3 med andra barnet. Har en dotter på 11 månader :)
    Idag är jag på äl+9-10 och fick det här testen nu i kväll, vad tror ni? Jag har bara mörkat ner bilden lite.

• Marängen

Hej :) får jag vara med här? Vi är inne på försök nummer 3 med andra barnet, och idag är jag på äl+9-10 beroende på när ägget släppte. Jag lägger in en bild från kvällens test :) säg gärna vad ni tror :) jag har mörkat bilden lite.

• Marängen

Oj vilken dålig kvalité det blir på korten när man lägger in dom här.. Förstår om ingen ser :)

• Marängen
    Anonym (juni) skrev 2016-06-16 08:32:44 följande:
    Vill bara varna för att öppna predictor early, det blir nämligen rosa streck när man gör det! Och kollar man riktigt noga ser man skåran på ett negativt test innan man öppnar. Livsfarliga test alltså! Har lyckats lura mig själv många månader trots att jag vetat bättre

Tagit nåt nytt idag?
    Åh okej :) det visste jag inte! Vad fult av dom! Fast jag fattar ju egentligen att man inte ska bryta upp men gör det ändå hehe.
    Jag har tagit ett till test nu på morgonen och det är lite starkare än tidigare men jag litar inte riktigt på det men vi får se om det ökar. Och när kvalitén blir så dålig när man lägger in bilder här så tror väl folk man är knäpp åh lägger upp en negativ bild haha. Men tack för dina ord! Då litar jag inte på dom bilderna där jag brutit upp det :)
  • Marängen
    Skyrocket skrev 2016-06-16 11:28:04 följande:
    Jag tycker mig faktiskt kunna ana en skugga i alla fall. Vågar dock inte säga något säkert men det ser helt klart lovande ut!!
    Åh då är det inte bara jag hehe. Spännande!!
  • Marängen
    Anonym (juni) skrev 2016-06-16 11:34:09 följande:
    Haha ja jag är likadan! Men PE är verkligen det enda test som blivit tydligt positivt efter tiden så innan jag testade dem trodde jag typ inte att det kunde hända. ;) Men du, på ditt nya test ser jag ett streck ju! Heja heja!
    Nej eller hur! Blir nog inte att testa dom något mer. Ååh hoppas det blir starkare :D
  • Marängen
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-16 14:56:06 följande:

Nu blev det mer på riktigt. Så lycklig!

Stort grattis!!! :D
  • Marängen

Mörkade ner den, bara för att det är såå dålig kvalité på bilderna när man lägger in :(

• Marängen

Nu är det här ett test från tidigare ikväll, men det står att man ska kunna spara testet så jag lägger in det bara för att visa att jag faktiskt ser ett till streck :) jag ser mig inte som riktigt gravid, även om jag har symtom för det. Men ville bara visa :) jag tror iallafall det syns lite mer på den här bilden. Tar ju självklart ett nytt imorgonbitti :) sov gott!

• Marängen

Jag är gravid!!!! :D testet är starkare idag och jag tror att ni borde kunna se strecket också.

• Marängen

Tack så jätte mycket!! :D jag är på äl+11-12, vet inte riktigt när ägget släppte.
    Jag har testat sen äl+7 typ haha, med dottern testade jag på positivt på äl+9, väldigt svagt men väl synligt. Jag har ju sett svaga plus i några dagar men dom är ju så svåra att få på bild. Nu ska jag bara våga mig på ett digitalt om nån dag :)
    Vi har en dotter på 11 månader och vi började försöka ordentligt i april. Så det tog sig på 3:e försöket. Har haft en lutealfas på 9 dagar senaste månaderna och sökte privat gyn, dom ville inte hjälpa förens vi provat i 6 månader eftersom det inte var så länge sen jag slutade amma. Så jag började på eget bevåg med progesteron, och det funkade tydligen :) nu håller jag mina tummar sååå hårt att plutten vill stanna och att ni alla får ert efterlängtade plus!!

Svar på tråden BIM - juni 2016