BIM - juni 2016
Hej alla! Grattis till er som har fått plus! :)
Jag själv har en fundering, som jag inte kan släppa.
Jag fick ingen mens 27 mars, fick positivt 28 och 31 mars.
Den 6 april fick jag tyvärr misstänkt missfall, bekräftat via telefon. Alla symptom försvann på en gång.
Fick mens igen 7 maj, allt var som vanligt.
Jag skulle fått mens den 4 juni, men ingenting har kommit. Jag har känt att tjejmagen har jobbat och dragits lite, så jag har självklart trott att det är mensen som ska komma, men icke.
Det jag känner nu är illamående, mer flytningar, darrig och yr. Jag är grymt förkyld just nu så tyvärr har både lukt -och smaksinnena blivit påverkade och kommer och går. Men igår kväll när jag skulle dricka te tex, tyckte jag att det smakade gammal disktrasa, yäk! Min sambo kände dock inte av nånting sånt. Jag tog ett test igår från Testlagret som visade ett svagt streck på morgonurinen. Hurraaa!, tänkte jag! Idag tog jag tre olika sorters tester som visade neg, inkl en cb digital... Jag gick på toa kl 2 inatt, men det bör väl inte spela roll om jag tog testen sen kl 9 utan att ha druckit nåt däremellan? Att just cb digital visade neg gjorde mig mer deppig än testlagrets tester.. Är det nåt mysko med mig, har min kropp fortf inte återhämtat sig, ropade jag hej för tidigt helt enkelt? :/