• Eili

BIM - juni 2016

Jag följde många av er i BIM maj-tråden då jag ofta är inne och läser för att jag blir så glad när andra plussar.

Jag själv är gravid i vecka 21 ocg håller minna tummar för att detta ska bli en bra månad för er <3

• Eili

Jag följde många av er i BIM maj-tråden då jag ofta är inne och läser för att jag blir så glad när andra plussar.

Jag själv är gravid i vecka 21 ocg håller minna tummar för att detta ska bli en bra månad för er <3

• Eili
    nettiz85 skrev 2016-06-03 16:33:42 följande:

Efter svaga test så åkte jag och köpte mig ett digitalt :) Detta är på BIM - 1, Jag ska bli trebarnsmamma :) hoppas allt går vägen bara! Så glad!

Grattis :)
  • Eili
    lillagumman85 skrev 2016-06-03 17:31:24 följande:

Jag var aldrig med i maj-tråden. Men tack för att du "peppar" det är alltid välbehövligt.

Grattis till dig som är i v 21

Tack så mycket :) Allt känns en aning lugnare nu när RUL och så är passerat och vi har sett att vi väntar en frisk lite pojk :)

Vilket försök är ni på?
  • Eili
    Karitziana skrev 2016-06-07 18:14:13 följande:

Är i precis samma situation som du! BIM +2 men negativt test. Har också många olika symptom. Ont i magen, irriterad och något ömma bröst. Har haft lite bruna flytningar men ingen mens.. Känns konstigt.. Undra om det går att plussa så pass många dagar efter BIM?

Jag hade negativt på BIM +4 men mensen kom aldrig så tog ett nytt test utan större förhoppning sex dagar senare så plussade på BIM +10.

Hade inga symtom till en början utan testade för att mensen va sen. Andra testet gjorde jag för att jag fick kraftiga humörsvängningar, vilket jag visserligen har innan mens också, men den lyste med sin frånvaro.

Nu går jag in i vecka 22 imorgon :)
  • Eili
    Karitziana skrev 2016-06-07 19:51:02 följande:

Tack för att du delar med dig! Det fick mig att få upp lite hopp :) Nu är det bara att hålla tummarna och avvakta och se vad som händer de närmaste dagarna! Jag hoppas så innerligt att jag går i dina fotspår och bara helt enkelt får plusset lite senare.. :)

Önskar dig lycka till! Följer er i tråden med spänning :)
  • Eili
    Cecilia13 skrev 2016-06-18 18:50:28 följande:

BIM +1. Fick plus imorse efter 10min, men testet gick ut för 1,5 år sedan så jag borde inte lita på det alls. Men man kan ju inte låta bli att börja fundera :) Har haft feber i två dagar och är nervös för att den lilla (som kanske finns) ska ta skada.

Jag låg i influensan när jag plussade. Hade runt 40 graders feber i en vecka och bebben i magen mår finfint så tror du kan vara lugn i fall det är någonting som gror i magen :)
Svar på tråden BIM - juni 2016