BIM - juni 2016
Jag följde många av er i BIM maj-tråden då jag ofta är inne och läser för att jag blir så glad när andra plussar.
Jag själv är gravid i vecka 21 ocg håller minna tummar för att detta ska bli en bra månad för er <3
Jag följde många av er i BIM maj-tråden då jag ofta är inne och läser för att jag blir så glad när andra plussar.
Jag själv är gravid i vecka 21 ocg håller minna tummar för att detta ska bli en bra månad för er <3
Efter svaga test så åkte jag och köpte mig ett digitalt :) Detta är på BIM - 1, Jag ska bli trebarnsmamma :) hoppas allt går vägen bara! Så glad!
Jag var aldrig med i maj-tråden. Men tack för att du "peppar" det är alltid välbehövligt.
Grattis till dig som är i v 21
Är i precis samma situation som du! BIM +2 men negativt test. Har också många olika symptom. Ont i magen, irriterad och något ömma bröst. Har haft lite bruna flytningar men ingen mens.. Känns konstigt.. Undra om det går att plussa så pass många dagar efter BIM?
Tack för att du delar med dig! Det fick mig att få upp lite hopp :) Nu är det bara att hålla tummarna och avvakta och se vad som händer de närmaste dagarna! Jag hoppas så innerligt att jag går i dina fotspår och bara helt enkelt får plusset lite senare.. :)
BIM +1. Fick plus imorse efter 10min, men testet gick ut för 1,5 år sedan så jag borde inte lita på det alls. Men man kan ju inte låta bli att börja fundera :) Har haft feber i två dagar och är nervös för att den lilla (som kanske finns) ska ta skada.