BIM - juni 2016
Nu har jag äntligen fattat vad bim är haha! Och har bim på midsommar skulle jag tro. Har fått större bröst som även gör ont, men det är antagligen pms. Kan man ens känna symptom såhär tidigt?
Nu har jag äntligen fattat vad bim är haha! Och har bim på midsommar skulle jag tro. Har fått större bröst som även gör ont, men det är antagligen pms. Kan man ens känna symptom såhär tidigt?
Oj, äl + 8 är väl väldigt tidigt?där är jag nu. Kanske är värt att testa i så fall.
Det där är ju helt klart positivt! Grattis!! :D
Citronen95 nej så har jag aldrig haft. Symptomen med smaker och dofter kom för mig lite smått i vecka 5-6, sen började jag spy av minsta lilla doft och höll på så i 4-5 månader. Men innan dess kände jag bara i brösten, det var så jag kom på att jag nog var gravid.
Men alla är olika. Håller tummarna för dig!
Samma här Joss90! Såå jobbigt. Behöver också tips. Fördriver tiden med VAB men det det där paketet med tester hela tiden...
Vill helst vänta till bim på midsommarafton.
Så jäkla besviken. Tog ett test, egentligen för tidigt bim -5 men jag fick för mig att det skulle vara positivt pga alla superstarka symptom. Men så klart negativt.. Har nu tre dagar kvar till mens och har inga som helst symptom kvar förutom att mensen är på gång. Läskigt hur huvudet kan spela en spratt.
Men men. Nu hinner jag dricka lite goda sommardrinkar innan nästa äl.
Lycka till alla!