• Grejs

BIM - juni 2016

Hej på er!

Jag och sambon försöker med tredje barnet men jag har inte fått tillbaka min mens efter senaste graviditeten, så jag har noll koll på ÄL eller BIM. Däremot har vi ju gjort en massa försök som borde visa resultat nu i juni om det blivit något.

Dumt nog tog jag ett test redan idag åtta dagar efter sex och ser inget tydligt såklart. Jag inbillar mig att jag ser något svagt men jag vet inte.

Tror inte jag lyckas lägga upp bild heller.

• Grejs

Hur gör man för att lägga upp en bild? Jag markerar en bild men den väljs liksom inte ändå.

• Grejs
    DevilsDaughter skrev 2016-06-20 11:41:06 följande:

grejs: Jag tror inte att jag ser ngt på testet.. Men när jag själv testat väldigt svagt så brukar jag inte få med det på bild med min kamera. Så har du sett ngt där så borde det ju va ngt. Men testa igen med nästa morgonurin skulle jag göra!

Ja, det syndes jättedåligt på bilden men tyckte mig se något irl i alla fall.

Ska testa imorgon igen 9 dagar efter sex. Har plussar 9 och 10 dagar efter sex med de andra barnen så är inte omöjligt att det syns bättre då. Eller så var det bara inbillning..Har dock en känsla i magen som är bekant..Jaja, vi får se..
Svar på tråden BIM - juni 2016