BIM - juni 2016
Hoppar in här med. BIM den 25 Juni. Har försökt i snart ett och ett halvt år så det börjar kännas motigt.
Hoppar in här med. BIM den 25 Juni. Har försökt i snart ett och ett halvt år så det börjar kännas motigt.
Jag har inte bim förren 25/6 är på äl + 4 idag bara. Men enda sen äl + 2 har jag känt Molvärk, växtvärk i nedre delen av magen och rätt starkt också, inatt hade jag svårt att somna för tycker känslan är rätt så obehaglig påminner om mensvärk fast svagare.
Någon som varit med om liknade? :)
Frågetecken skulle vara en emoji..
Haha, jag är precis likadan! Har såå svårt att låta bli att testa:) Men ska försöka hålla mig till BIM har passerat (tänker så varje månad iof!). Blir 18:e försöket för vår del och fast än att man inte försöker att tänka på det så är det så himla svårt att slappna av och inte känna efter och tänka så mycket. Har ni barn sedan innan? Är det första försöket för er?
DellaM
Eller hur! Ju tidigare desto bättre? Hoppas verkligen!
Njae, min man är inte riktigt redo för utredning, och det är kanske inte jag heller. Vi försöker med periodapp, testlagrets äl-test och även bidrottningsgele sedan januari. Dock utan resultat.. Vet inte om jag gör något fel med äl-testen då jag inte får något vidare starkt utslag..
Jag har en fantastisk tjej på 9 år:)
Tack snälla för tipset, Loncelot! Ska googla lite om den:) Hur funkar den?
DellaM - Har testat från cykeldag 8 och frammåt. Oftast några gånger/dag, olika tider. Har inte testat andra stickor.:/
Bim-4 idag. Testade negativt med Clearblue plus. Förmodligen ingen graviditet denna månaden heller. Just nu är jag rätt knäckt och oerhört besviken på min kropp som så gärna lurar mig med det ena graviditetssymptomet efter det andra, månad efter månad. Vet inte om vi verkligen ska fortsätta försöka då detta var försök 18. Utredning är det inte på tal om för min man, då han inte känner sig redo att ta den hjälpen. Går lite itu.
Han är nog tyvärr inte riktigt med på noterna att låta hans spermier testas, även om det är ett hemmatest. Har kört med äl-tester, apiforce och mobilapp. Har idag beställt hem en fertilitetsmonitor. Tittade nyss på stickan som jag använde i förmiddags, ser ett knappt synbart plus på det. Inget att hoppas på va?:(
Tack förresten, Lancelot!