• citr0nen

BIM - juni 2016

Jag och min pojkvän hade sex en vecka innan ägglossning (vi försöker inte aktivt skaffa barn än men går med tanken att om det händer så är det mer än välkommet) och ca 4 dagar efter ägglossning fick jag ömma bröst och molande mensvärk.. Googlade då och hamnade här på familjeliv där jag förstod att detta kunde vara symtom på graviditet :) Är just nu i bim-7. Vad tror ni? Tror ni jag är gravid eller kan det vara så att jag är skengravid?

• citr0nen
    Joss90 skrev 2016-06-20 20:18:41 följande:

Imorgon är jag på BIM -4 men jag har looooooovat mig själv att inte testa före fredag som är BIM -1

Ååååååååå jag vill ju så gärna men jag skall försöka hålla mig nån som har bra tips på hur ni gör för att inte testa!!!???

Åå håller med dig! Är supersvårt!! Jag har bim-5 imorgon men vill typ testa ändå.. Vet inte om jag kommer kunna hålla mig hehe.
  • citr0nen
    Lillesmultronet skrev 2016-06-20 20:30:45 följande:

Bim imorgon hoppas på att den håller sig borta!!

Åå håller tummarna för dig! Har/när ska du testa? :)
  • citr0nen
    Loncelot skrev 2016-06-20 22:07:44 följande:

Bim-8 väntan är olidlig gör en nästan deprimerad, pffffff...jobbigt värre...

Ååå jag förstår dig! Men håll ut :) har du några symtom? :)
  • citr0nen
    Loncelot skrev 2016-06-21 00:53:43 följande:

Lite molvärk då o då annars ingenting...ändå lång tid kvar så hoppas gör man...

Håller tummarna för dig! :)
  • citr0nen
    Loncelot skrev 2016-06-21 22:58:13 följande:

Lägger in bild på mina månader så ni som inte använder äl-test kan se hur olika det kan vara varje månad...trodde jag från början visste hur min äl var men ski fick jag för det...

Oj, vad bra att få se! Brukar du kunna "känna" att du har ägglossning men Ibland haft fel då? Jag brukar alltid tycka att jag kan känna min äl, men har börjat tänka att det kanske inte stämmer:)
  • citr0nen

Lägger in bild på mina månader så ni som inte använder äl-test kan se hur olika det kan vara varje månad...trodde jag från början visste hur min äl var men ski fick jag för det...

Vill du förklara förkortningarna? :)
  • citr0nen

Vill du förklara förkortningarna? :)
  • citr0nen

Hej! Jag har äl +10, bim-4 idag och fick en liten blödning idag.. Tror ni att det kan vara en nidblödning eller är det mensen som kommer? Brukar inte ha det innan mens men kroppen är ju också underlig.. Har ömma bröst och molande värk i tjejmagen.

• citr0nen
    DevilsDaughter skrev 2016-06-22 23:05:00 följande:

citronen: Låter lite sent för nidblödning, men det är inte omöjligt att ägget fäster så sent som 10 dagar efter ÄL.. Är du säker på när ÄL inträffade? Nidblödning brukar vara väldigt sparsam. Ofta bara en strimma typ.

Nej, inte helt säker. Men fick lite ont i magen så tänkte att det var ägglossning ;) kom bara lite på pappret när jag var på toa, men kan ju vara en mellanblödningar också :( vi får avvakta lite. Tänkte prova cb plus imorgon pdå det är bim-2 :)
Svar på tråden BIM - juni 2016