Inlägg från: Tussilago6 |Visa alla inlägg
  • Tussilago6

BIM - juni 2016

Imorse kom den oefterlängtade mensen så nu hoppar jag in i denna tråd istället, nytt bim datum blir den 24/6...

• Tussilago6
    Crazy catlady skrev 2016-05-28 07:48:23 följande:

Mensen kom idag...

Nytt bim till midsommarhelgen.. 25 juni !!

Ska ringa gyn för en undersökning så allt står bra till i magen efter mitt utomkved i januari. Har alltid haft lätt att bli gravid men är inne på 5te försöket nu.. vi prickar in ägglossning perfekt varje gång men det funkar tydligen inte..

Det kan ju ha hänt något under operationen osv..

Tråkigt, samma här! Vi får typ samma bim. Men hoppas att det inte vart nåt knas efter din operation! Lycka till!
  • Tussilago6

[quote=76718332][quote-nick]Marängen skrev 2016-06-17 07:43:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis!!

• Tussilago6

Grattis till alla plus! Det hinner hända mycket i den här tråden om man är borta ifrån den nån dag. Här är det Äl +7, bim -6 och mina bröst ömmar ordentligt nu, precis som de gjort med mina andra barn. Sååå spännande!

• Tussilago6
    Joss90 skrev 2016-06-20 20:18:41 följande:

Imorgon är jag på BIM -4 men jag har looooooovat mig själv att inte testa före fredag som är BIM -1

Ååååååååå jag vill ju så gärna men jag skall försöka hålla mig nån som har bra tips på hur ni gör för att inte testa!!!???

Ha inga test hemma? Det enda som funkar för mig, jag gjorde ett test (negativt) imorse på bim -4, mitt sista av ett fempack, fast jag hade lovat mig själv att vänta till närmare bim innan jag skulle börja. Men det gick visst inte! Jag har beställt nya som förhoppningsvis kommer imorgon så nu blir det inget test förrän på onsdag på bim -2. Jag har ganska stora förhoppningar för mina bröst ömmar ordentligt och jag har aldrig så annars... Dör otålighetsdöden, vad löjlig man är!
  • Tussilago6

Testade negativt imorse på bim -2 med ett testa tidigt test, då är det kört för denna månad va? Tyckte jag kände mig så gravid denna gång...

• Tussilago6
    Crazy catlady skrev 2016-06-23 06:33:21 följande:

Negativt imorse så det va bara en inbillning igår.. :( ska försöka att inte testa förrens på söndag om mensen inte kommer på lördag..

Jag har också fått så denna gång, tillochmed sambon såg nåt svagt i helgen. Men ingenting nu, bim -1, negativt denna morgon också. Inga symtom kvar... Sååå tråkigt.
  • Tussilago6
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-23 08:42:10 följande:

Jag gör mitt bästa. Känner mig larvig som är så ledsen när jag bara va i v6. Men det måste man väl få vara. Bara vänta ut detta och försöka igen. Hoppas det går bättre nästa gång.

Beklagar så! Klart man blir jätteledsen! Jag blir ledsen varje gång jag får mens och det känns som att nåt dött fast det aldrig ens fanns där från början, så löjlig är jag. Men man känner som man känner... Hoppas du blir gravid snart igen! Kram
Svar på tråden BIM - juni 2016