• bebisdags

BIM - juni 2016

Hej hoppar in här, jag och sambon försöker med första barnet nu och vi har väl försökt i 3-4 månader. Jag har bim den 25/6, så nu börjar det närma sig :)

• bebisdags
    Wasserdroppen skrev 2016-06-19 09:02:45 följande:
    Känner igen det där. Och jättebesviken blir man med även om man vet att det är för tidigt igentligen
    Gjorde exakt samma sak, vet att det är alldeles för tidigt men kunde inte låta bli. Blev riktigt besviken och känner att det inte blir denna månad (även om det fysiskt är fullt möjligt).. Kommer dock att testa igen på Tisdag 4 dagar innan BIM för min sambo åker iväg I 5 veckor på tisdag så vill gärna berätta för honom ansikte mot ansikte.. Är det dumt att testa då med tanke på besvikelsen? Är det för tidigt att testa då också?
  • bebisdags
    Wasserdroppen skrev 2016-06-19 11:06:46 följande:
    Jag har ganska många test kvar hemma så tänkte testa ganska snart igen. Svårt att hålla sig :) antar att det beror på hur starkt man plussar kanske? Att det är lite olika från person till person? Lycka till i vilket fall :)

Ja kan gissa på det, kör på clearblue digital så kanske ska testa med andra:)

Detsamma:)

• bebisdags
    DevilsDaughter skrev 2016-06-19 11:24:05 följande:

Bebisdags: det är ganska stor chans då att få positivt om du är gravid och har 14 dagar mrllan äl och mens.

Då är det bara att hålla tummarna:)
  • bebisdags

Testade negativt igen BIM -4 och har börjat känna lite små mensvärk så blir nog ingen bebis denna månad:(

• bebisdags

Hjälp, är detta positivt eller spökstreck eller.. hjälp! 
    Är dock lite starkare i verkligheten, men är två dagar innan BIM..

• bebisdags

[

Anonym (EL) skrev 2016-06-23 14:09:52 följande:

Helt klart positivt! :D Grattis!! :D

Tack för svar och tack!:D Känns så overkligt men super roligt????????
  • bebisdags
    pojkmorsan skrev 2016-06-23 12:53:56 följande:

Helt klart positivt grattis :)

Åh vad roligt, tack så mycket! Blir overkligt på något sätt men väldigt roligt:D
Svar på tråden BIM - juni 2016