Inlägg från: pojkmorsan |Visa alla inlägg
  • pojkmorsan

BIM - juni 2016

Jag hoppar in här med vi börjar försöka i juni bim 23/6 :) vi har två pojkar på 7 och 6 år nu ska vi baka syskon :):):)

• pojkmorsan

Kan tipsa om glandin 25 bästa ja varit med om när ja höll på med mina pojkar försökte i ett år utan resultat börja käka glandin blev gravid direkt sen börja käka de för o få iordning cykeln efter graviditeten o då blev ja gravid direkt igen. Nu ska vi ju inte köra på denna ägglosningen som är i övermorgon utan nästa :)

• pojkmorsan

Fluffan nu va de ju några år sedan ja käkade dom men ett svagt minne säger att jag tog två om dagen :)

• pojkmorsan

Kom på de inatt haha. Ja tog 2 om dagen från första mens dagen till äl sen 1 om dagen fram till bim :)

• pojkmorsan

Nej det är

Inte för sent för mys du kan bli gravid nåt dygn efter ägglossningen sker så

Ba o köra :)

• pojkmorsan

Gjorde något onödigt testade idag äl +7. Har ju läst några som plussat då och jag känner mig verkligen gravid så tänkte.. Men nej jätte negativt vet att de inte är kört för de men känns trist såklart..

• pojkmorsan

Det är väl på gränsen det bästa är nog o vänta till dagen innan bim iaf.. Så

Jäkla trist med dessa negativa test!!

• pojkmorsan

Negativt test idag :( äl +10 bil -4.. Kan ju hoppas på de va för tidigt.. Känner mig gravid... :(

• pojkmorsan

Helt klart positivt grattis :)

bebisdags skrev 2016-06-23 10:57:37 följande:

Hjälp, är detta positivt eller spökstreck eller.. hjälp! 

Är dock lite starkare i verkligheten, men är två dagar innan BIM..

Svar på tråden BIM - juni 2016