Pennie22 skrev 2016-06-14 09:54:44 följande:
Jag hade blödningar 31 maj -4 juni . Mitt BIM datum var 1 Juni....Den 8 Juni tog jag ett test för jag upplevde att jag gick på toa mer än vanligt,,,inga andra symptom. Det var ett svagt plus som man kan se på bilden. Sen har jag tagit ett test varje dag sen dess...min sambo tycker jag är galen hehe,,,men det har jag,,,Fler symptom har kommit och jag har vart yr, ont i huvudet, känt mig konstig, trött, uppsvälld mage... Mina bröst är ömma på sidorna och miina bröstvårtor har lätt för att bli styva ..låter kanske konstigt men så är det...Ringde till Mvc i Torsdags och sa att jag skulle vänta en vecka,,,,
Jag ringde idag och berättade att jag haft sån huvudvärk och känt mig yr och så...men hon trodde inte huvudvärken berodde på en graviditet, ( Jag fick lägga mig i sängen igår för jag hade så ont nämligen) Jag sa att det är inte de enda symptomen jag haft...Hon sa att graviditetstesten kan visa positivt upp till 3 veckor efter missfall...Hon frågade om jag tagit ett till test och jag sa ,,,ja varje dag...då småskrattade hon lite som att jag va smått tokig och sa att det kan jag inte göra. ...att jag ska vänta 1 vecka med och ta test och sen höra av mig igen,,,,Jag har ju läst att lågt blodtryck kan göra en yr osv...
Men jag har vitaminer och mineraler hör hemma...ska ta de och se om de hjälper...
Hon sa i slutet att hon håller tummarna för mig...Så jag får helt enkelt ha tålamod och hålla mina fingrar ifrån testen hehe,,,
Ja visst kan det visa positivt ett tag.. men testen kan ju inte bli starkare om du fått ett missfall ? Sa hon att det kunde visa starkare ?? Eller du kanske inte fått bekräftat att du fått missfall? Utan du misstänker det själv??