• Teres85

BIM - juni 2016

Härligt att se plussen:)

Jag är också på BIM -8 idag men jag ska verkligen försöka vänta till BIM för att slippa tveka på svaret man får...

Ätit p-piller så länge att jag glömt bort hur dagarna efter ÄL känns men jag har mkt flytningar, fått lite finnar och är väldigt blödig, pms eller gravid är frågan. Förra månaden var första utan piller fast där vi missat ÄL, och där dök mensen bara upp helt plötsligt med lite molvärk samma dag.

• Teres85

ÄL + 10/ BIM -4 idag.

Fortfarande jämn/hög temp. Trött, finnig, yr och endel flytningar. Lite ömma bröst och andfådd. Börjar verkligen få upp hoppet nu men är bortrest fram till mån kväll så kommer att testa tidigast ÄL+13 möjligen på onsdag ÄL + 14 för då åker min sambo bort resten av veckan. Svårt att fokusera på nåt annat nu trots att jag är på semester med ett stort roligt gäng.

• Teres85

ÄL +11 idag. Hela kroppen känns annorlunda,

Trööött, sovit flera gånger under dagen idag och igår och ska lägga mig för natten nu.

Svullen mage, fast bara nedre halvan jag har annars helt platt och muskulös, men kan inte spänna den nu. Svullna bröst, ömmande "klumpar" på sidorna av brösten och några blodådror har poppat fram, och även lite knottror på vårtgårdarna. Varm men ibland plötsligt kall som att termostatet är fel. Hungrig. Svagt illamående, lite sura uppstötningar. Dålig hy i ansiktet och fett hår, på bara 1 dag blev det helt fett och annars tvättar jag det 2ggr/v. Lite lätt molvärk i nedre delen av magen mest hela tiden.

På tis morgon testar jag!

• Teres85

ÄL +11 idag. Hela kroppen känns annorlunda,

Trööött, sovit flera gånger under dagen idag och igår och ska lägga mig för natten nu.

Svullen mage, fast bara nedre halvan jag har annars helt platt och muskulös, men kan inte spänna den nu. Svullna bröst, ömmande "klumpar" på sidorna av brösten och några blodådror har poppat fram, och även lite knottror på vårtgårdarna. Varm men ibland plötsligt kall som att termostatet är fel. Hungrig. Svagt illamående, lite sura uppstötningar. Dålig hy i ansiktet och fett hår, på bara 1 dag blev det helt fett och annars tvättar jag det 2ggr/v. Lite lätt molvärk i nedre delen av magen mest hela tiden.

På tis morgon testar jag!

• Teres85

Jag är gravid ÄL +13, det tog sig alltså på första försöket med sex varannan dag varav vid precis prickade ÄL. BF 9/3. Så himla kul, första barnet för oss! Tack för all kunskap o pepp man får här på FL!

Svar på tråden BIM - juni 2016