• jessimalm

BIM - juni 2016

Enligt min app ska jag ägglossning på tisdag men har nu tagit test 3 dagar i rad och nu var det positivt!! :D

I Maj skulle mensen komma 19e men kom 22a och tog slut 25e på kvällen.

Vi myste igår och nu nyss efter jag tagit testet och innan det i måndags.

Håll tummarna för oss!

• jessimalm

Kunde inte hålla mig till imorgon, jag o sambon ser 2 streck och såg det svagt efter 2 min, detta taget 5 min efter:)

Beräknad mens imorgon.

Visst är det positivt?
  • jessimalm

De senaste 2 dagarna nej faktiskt, igår när jag att lunch med barnen så sa jag till sambon att vi behöver ej ta något test för mensen kommer komma, hade hemskt ont alltså i några minuter men sen inte känt mer.

Innan har jag känt stickningar i brösten, molande värk i magen och lätt irriterad enligt sambon (även imorse innan jag av den anledningen gjorde testet) varit sugen på wienerbröd 1 vecka ca, igår smällde jag i mig en ;)

Men ska ta nytt test på söndag!

• jessimalm
    bläckfisken skrev 2016-06-18 08:16:27 följande:

Precis testat och det blev pluss! :)

Grattis! Jag gick 2 streck igår :)

Beräknad BIM idag eller imorgon:)
  • jessimalm
    Joss90 skrev 2016-06-18 10:58:07 följande:

Alltså mitt humör idag! Jösses! Har vart sur/grinig/irriterad på ALLT! Stackars sambon som egentligen bara har vart snäll och hjälpsam....jag känner mig såååååååå skamsen nu. Hoppas innerligt att det är något pågång i kroppen som gör att jag reagerar såhär! Det kan ju vara PMS men jag har aldrig haft problem med det innan....nu kan dagen bara bli bättre i alla fall

Känner igen mig i de du skriver haha..

Igår morse sa min sambo: fan vad grinig du är, 3e dagen du är såhär irriterad för ingenting. Då gick jag raka vägen ner och tog ett test och det visade minsann positivt:)

När har du BIM?
  • jessimalm
    Joss90 skrev 2016-06-18 17:38:55 följande:

Ååå jag hoppas såååå på det, jag har BIM 25/6 men jag testar på fredag tänkte jag. Vilken dag +- BIM testade du?

Hade BIM idag eller imorgon, hade äl 4 juni:)

Plussade igår och var starkare idag!

Håller tummarna för dig!
  • jessimalm

Nu ska ni få höra något kul :p

Min sambo har sett båda positiva grav testen jag gjort men tror mig ändå inte så nu åkte han till apoteket för att köpa clearblues digitala haha.

Varje gång jag varit på toaletten är han orolig att jag blöder, det är hans första barn så han är super orolig stackarn!

Jag har växtvärk i magen och spänner i brösten och morgon illamående :(

En fråga, testen med veckoindikator hur funkar de?

Hade ju äl 4 juni och beräknad mens i helgen som var men plussade någon dag innan BIM, vet ju att jag blivit gravid i juni så jag tycker det är konstigt att räkna från förra mensen i maj som började 22a. Aldrig fattat detta riktigt fast jag har 2 barn.

• jessimalm
    SkogsstjärnN skrev 2016-06-27 08:03:54 följande:

Knäppt hur dåliga bilderna blir. Kanske bättre här.

Jag ser ett jätte svagt på understa testet, grattis:)
Svar på tråden BIM - juni 2016