• Fililuran

BIM - juni 2016

Januari2016 skrev 2016-06-12 21:39:45 följande:

Hej, var med i liknande trådar tidigare i år men blev lite stressad när mensen kom varje månad ändå. Nu borde jag fått mens i fredags men än har den inte kommit så imorgon ska jag göra ett test! Så håller tummarna hårt att det denna gång skulle bli ett plus!

Förra helgen trodde jag att mensen skulle komma för mitt tålamod var hemskt o var bara arg o irriterad på allt, det brukar jag va nån dag innan mensen.. Men nu har det gått en vecka sen dess..

Har också undvikit trådar, blir lite stressad, samtidigt som jag inte kan låta bli att läsa för att mina tankar är på graviditet hela tiden! Så jobbigt ju!

Vad duktig du är som inte har testat ännu, så länge hade jag aldrig kunnat hålla mig vid utebliven mens! :)
  • Fililuran

Men oj vad många som plussar helt plötsligt! Lägger till mig här och hoppas på att följa med i er gravidström!

Jag är -4 BIM. Har väldigt ömma bröst. Dock brukar jag ha det nga dagar efter ÄL, och sen försvinner det. Vilket det är även gjorde denna månad, bara det att nu har det ömma kommit tillbaka igen. Haft ont i brösten sen i lördags.

Har också gått runt med sura uppstötningar och smårapar hela tiden, haha lite småäckligt.

Försök 5, hoppas hoppas denna gång!!

• Fililuran
    emmarebeccas skrev 2016-06-27 20:17:48 följande:

Hej, jag har bim 30/6, vad tror ni om testet jag tog på eftermiddagen idag? Jag ser ett väldigt svagt streck, eller är det ett spökstreck? Skall testa på nytt imorgon bitti..

Jomen det där ser ut som ett streck!! :)
Svar på tråden BIM - juni 2016