BIM - juni 2016
Hej hej
Hoppar in här från majgruppen då mensen olyckligtvis kom igår 4 dagar för tidigt! Ny ägglossning 15/6 och bim 29/6 så nu hoppas vi att det tar sig...vårt 4:e försök på andra barnet!
Hej hej
Hoppar in här från majgruppen då mensen olyckligtvis kom igår 4 dagar för tidigt! Ny ägglossning 15/6 och bim 29/6 så nu hoppas vi att det tar sig...vårt 4:e försök på andra barnet!
I alla trådar som jag varit med i sedan vi började försöka så har jag typ alltid bim sist :( det är kul att läsa om er som plussar och jag lider med er som fått mens! Men själv är det över en vecka kvar tills ens ägglossning kommer igång och det känns sååå drygt...:(
Nu kom mensen på ÄL+10. :( Så mysko. Är visserligen första gången jag tempar en hel cykel så har inte tidigare kunnat bekräfta att ÄL skett men jag har kört med stickor och då uppskattat lutealfasen till åtminstone 12-13 dagar. Känns märkligt då jag hört så många säga att lutealfasen inte varierar.
Kan PCO påverka lutealfasen? Har någon slags mild variant och denna månad kom min temp aldrig över 37 grader, vilket den gjorde med marginal förra cykeln. Den sjönk dessutom väldigt tidigt (signalerar att ingen befruktning skett och mensen är på G). Kan det vara så att jag haft låga hormonnivåer denna ÄL?
Mens idag :( hoppar över till juligruppen...