Inlägg från: Anonym (underverk7) |Visa alla inlägg
  • Anonym (underverk7)

BIM - juni 2016

Här är jag och hoppas på turen; är 40 plus och säkert på tok för gammal men har sån oerhörd barnlängtan efter ett missfall i april i år som var helt oplanerat. Nu gör vi ett sista försök på en liten till ,till barnaskaran och lyckas vi blir det nummer 7, fram till jul har vi sagt att vi skall försöka sen får vi nog ge upp det?.; har BIM 27 juni och har precis använt älstickor för första gången- helt förvirrande tycker jag?.; tror i vart fall vi lyckades pricka in början på ÄL och skulle gärna gett det några mystillfällen till men maken reser i jobbet och åkte dumt nog långväga när stickan lyste som starkast, men vi får tro att det är några goda simmare på väg mot ägget?..eller kanske redan där
    Tycker konstigt nog när jag känner efter så där himla mycket man gör när man längtar att jag är lite öm i brösten?
    Håller tummarna att vi får följas åt i en grupp med ankomst i tidig vår(mars för min del)!!

• Anonym (underverk7)

Stort tack! Oddsen /chansen är tydligen ganska liten när man kommit upp i den aktningsvärda åldern jag har, men försöker man inte blir det ju definitivt inget Vi håller tummarna för oss alla!

• Anonym (underverk7)

Alldeles ny här undrar jag hur jag svarar ett visst inlägg?.? 

• Anonym (underverk7)
    Skyrocket skrev 2016-06-16 21:02:34 följande:
    Om du är inne via mobilen så är det de lilla kugghjulet uppe till höger sedan "citera". :)
    Stort tack!
  • Anonym (underverk7)

Hej! 

Här kan man lägga till sig själv på BIM listan :)

Diskussionstråden för BIM juni 2016 hittar ni här :

www.familjeliv.se/forum/thread/76598589-bim-juni-2016

30/5. Zoey90

31/5 Milli_1

1/6 Rosenblad

1/6 Fridson

1 /6 Pennie22

1-2/6 joss90 (trådstartare)

1-2 /6 loncelot

1-2/6 Stellan88

2/6. Fluffan86

2-4/6 Mrsbygg

3/6 Ccccccc

4/6? Copycat

4/6 Josnos

5/6 Marengen90

5/6 Columbus

5/6. Karitziana

6/6 Fru365

6-7/6 Loppalisa

7/6 Verro

7/6 Hoppfullsnart40

4-10/6 mixXi 

8-15/6 Videungen

9/6 Susi85

9-14/6 Svelin

19/6 Agge83

21/6 Emilia 069

23/6 Pojkmorsan

27/6 Underverk7

Juni Hubert

Juni Cfmilla

Juni Anonym (J) 

Juni 5 blir6

Juni Ungmamma16

• Anonym (underverk7)

Jag har testat positivt och håller nu tummarna hårt att det får gå hela vägen fram till början av mars! jag blir 44 nästa år så det är ju ingen självklarhet?.hade ett missfall i april men det känns mera och annorlunda denna gången vill jag tro. 

Svar på tråden BIM - juni 2016