Inlägg från: ungmamma16 |Visa alla inlägg
  • ungmamma16

BIM - juni 2016

Nästan fullt utslag på ÄL test idag, ska ha den mellan 26-28.. Så hoppas :D hade sån riktig seg flytning igår.. Åh hopas de går vägen denna gången <3

• ungmamma16

Hur gamla är ni alla här?
    Barn sen innan? Första barnet ni försöker på? :) kan va kul o veta lite mer...

Jag är 18, har ett barn på 2 år och detta är 3dje försöket på syskon :)

• ungmamma16

Då är ni alla nästan i samma ålder :)
    Fick min första när jag var 16. Bästa beslutet jag tagit.<3.
    Men nu när man har heltidsjobb,stabilt och stor lägenhet så känns det bra att satsa på syskon :) hoppas på att vi alla plussar! Någon mer som har BIM 12/13 juni?

• ungmamma16

Hade ÄL den 26 maj så är på ÄL +7?
    Lyckades få till det den 26 när jag hade fullt utslag på stickor och känningar, haft molvärk fram tills igår så hoppas de tog sig :) svindlande humör, som jag hade med första barnet

• ungmamma16

På vilken dag från ÄL har ni tänkt börja testa? Ska jobba en massa nu och har min 2åring o ta hand om, så tror jag väntar o ser om mensen uteblir eller inte. Orkar inte gå o tänka på det.. Jobbigt påfrestande psykiskt

• ungmamma16

Alltså.. Sa att jag skulle testa vid BIM, men är på ÄL 9-10+ nu och har mycket symptom, BIM om 9 dagar så jag förväntar mig inget innan BIM.. Men tror jag springer iväg o köper ett test idag alltså! Haha.. Orkar inte vänta

Svar på tråden BIM - juni 2016