BIM - juni 2016
Hej hoppar in här om de är ok. Jag och min sambo planerar vårat första barn och de är första försöket nu i maj.. :) Hade Äl den 17/5 och har bim 2/6. Så bara väntandet till bim kvar nu. Hoppas de tagit sig :)
Hej hoppar in här om de är ok. Jag och min sambo planerar vårat första barn och de är första försöket nu i maj.. :) Hade Äl den 17/5 och har bim 2/6. Så bara väntandet till bim kvar nu. Hoppas de tagit sig :)
Hej, ser att jag är först på BMI listan! Läskigt!! Sjukt ont i brösten till och från. Dock har jag alltid massa pms besvär mellan ägglossning och mens. Fast hade ägglossning för 6-7 dagar sen så säkert för tidigt att känna något ändå!? 4:e försöket nu så börjar bli lite ivrig...
ÄL+4 i dag :) Vill spola fram tiden.
Tror jag redan börjat leta symtom :) hehe.
Men har sagt till karln som brukar ta på brösten varje kväll att han får hålla koll på om brösten ändrar sig å om jag bli ömmare :P Slipper jag kanske leta symtom.
Någon mer som haft äl och bara väntar nu??
Fertila flytningar?
Skönt att jag inte är ensam med humörsvängningar. ;D
Äl+6 idag.. Hur snart kan man börja testa?
Jag har bestämt mig för att plussa inom några dagar då kommer jag ha en bunt med äl och gravtester kvar här hemma om någon annan vill ha :)
Äl+7 och både mina bröst och min tjejmage gör ooooont.
Äl+8 och mina symptom blir bara starkare och starkare. Tror verkligen inte jag brukar känna såhär mellan äl och mens i vanliga fall... Kan knappt ha bh eller tröja på mig för att tuttarna exploderar så fort jag petar på dom....
Min sambo har också varit redo långt före mig. Jag ville att allt skulle stämma bra och vara ordentligt planerat först så nu denna månaden tänkte jag börja försöka i hemlighet som en överraskning, men han kom på mig.. Igår frågade han mig "har vi börjat försöka nu? Vi har ju haft väldigt mycket oskyddat sex den här månaden.. Inte för att jag klagar!!" Hahah.
Den nedersta är mycket tydligare än alla test jag gjorde denna månaden och jag vet att jag hade äl. Kände det tydligt. Visserligen hade jag inte cb.
På mina tester står det att man inte ska testa på morgonen utan att bästa tiden är mellan kl 10-20
Du kanske testade för tidigt på morgonen så den inte slog om till smiley?
Äl + 8. Har fortfarande mensvärk värre än någonsin, bröst som exploderar och nu kom febern också. Vill bara spola fram tiden några dagar så jag får ta ett test... Vill ju inte stoppa i mig värktabletter heller nu när jag inte vet om jag är gravid eller inte. Jag hatar ovissheten :(
Drömde att jag tog ett test och plussade, vaknade upp och var skräckslagen?
Nu fick jag en påminnelse av NC att jag snart har BIM. :)