BIM - juni 2016
Är det "lönt" att ha sex dagen efter Max? Visade hög på monitorn i morse.
Är det "lönt" att ha sex dagen efter Max? Visade hög på monitorn i morse.
Jag är på bim -3 i dag. Har nästan slutat hoppas den här månaden då de blev ett dåligt försök. Endast sex dagen före fullt utslag på ÄLsticka. Då karln hade lunginflammation. Försöker vara realistiskt.
Men är väldigt frusen och har ont i brösten och illamående nu i dag :) Kanske är de något ändå. Men då har vi nästan onaturligt mycket tur. :) eller så är jag skengravid, då jag vill de så mycket. men hoppas är då lite :)
Visst kan du vara gravid. Spermierna kan ju leva upp mot 7 dagar. Själv vart jättefrusen sista dagarna. Plussade igår :) håller tummarna för dig/er :)
Här kom nog mensen i dag. En dag tidigt :)
ÄL runt 14-15/5 och BIM igen 29/5 så stannar kvar i gruppen :)
Hade inte nå stora förhoppningar de tagit sig den här månaden då de blev ett dåligt försök. :)
Men kan stannar i gruppen.
Detta eviga väntande:)
Väntar nu på ägglossningen :) Har ägglossning i början på nästa vecka hoppas jag. Hoppas jag inte får fullt utslag onsdag eller torsdag. Då vi ska bort på torsdag- söndag och bo i en hustrailer där vi och 12 till ska sova ×D kan bli svårt att få till de där.
Hur går de för er som har bim snart ? Några känningar? :)
Har ägglossning lite tidigare än jag trodde. Vilket är tur då vi åker bort tors-söndag å sover i trailer med 12 andra ×D. Så skönt att jag har ägglossning innan torsdag. Så vi slipper få till de då.
Så har ägglossning i morgon så blir att sexa till de i dagarna fram till torsdag :) Hoppas vi har turen den här månaden :)
Är på ÄL +8 BIM -6 i dag :)
Inte så mycke känningar än. Bara lite hugg i livmodern. Får hoppas de tagit sig den här gången :)
crazy catlady: vad spännadne! Vill inte ge dig förhoppningar som du kanske inte vill ha, men låter ju lite som för många sammanträffanden/felaktigheter för att det inte skulle vara något. När ska du testa nästa gång?
Dalkullan: När ska du testa?
Pennie: vad roligt"! Hoppas det går vägen nu för dig!
citronen: Låter lite sent för nidblödning, men det är inte omöjligt att ägget fäster så sent som 10 dagar efter ÄL.. Är du säker på när ÄL inträffade? Nidblödning brukar vara väldigt sparsam. Ofta bara en strimma typ.
nanna: vet hur det är! Jag har bestämt mig för att ignorera allt som har med känningar i livmodern att göra i framtida försök då jag har insett att det kan kännas precis hur som helst och mensen kommer ändå..
Äl + 12 BIM-3
Känner inte något alls :)
Men blir de så blir de. Bara att vänta och se:)
Eller jag kände ett stick i livmodern bim +6. Så kanske ett tecken :)
Imorgon ska jag testa, testade i fredags morse negativt var det då, bim på tisdag...hoppas hoppas!
Där kom mensen. Bim-2. Konstigt att cykler blir kortare. Trodde jag hade 28 dagars. Men förra månaden var de 27 och nu 26 bara.
Bättre lycka nästa gång ????