BIM - juni 2016
JAG ÄR GRAVIIIIID!!!!!!
JAG ÄR GRAVIIIIID!!!!!!
BIM idag. Spöksträck på testlagret. Tog en CB för att. Kan dethär vara spök?
Jag blir galen! Känner mig jätte konstig denna månaden och min temp går bara uppåt. Tog ett test nu på morgonen.. Som jag tror att jag inte ser någonting på? Man blir ju galen när man står och vrider och vänder på det. Har BIM först på söndag. Testade med test från graviditetskollen. Någon som har erfarenhet från de testerna?
Nu fick jag precis lite röda blödningar :( 1 dag efter BIM. Åh jag som trodde det tagit sig den här gången. Det konstiga är att min temp fortfarande ligger högt och stabilt sedan ÄL :(
Det är inte ovanligt med en liten blödning precis vid bim även om man är gravid. Tagit ett test?
Blir inte riktigt klok på kroppen! Hade BIM i söndags. Har sedan igår haft lite brunaktiga flytningar från och till. Kanske lite blod också..
Tog ett gravtest från graviditetskollen i söndags. Det var negativt. Trodde mensen skulle komma igång men det har den inte gjort... Min temp ligger fortfarande stabilt och högt.
Har inga gravtest hemma nu, så nyss tog jag ett ÄL test bara för att se. Det visade svagt! Hur ska jag tolka de? Har ni fått positivt på ÄL test vid BIM när ni varit gravida?
Köpte ett CB digital och testade med precis.. Det visade negativt :(
Jaja antar att det bara är att inse fakta och hoppas på att mensen snart kommer igång på riktigt så man kan ta nya tag :(
Fortfarande ingen mens, ej testat igen!
Bim idag eller +2... Testade som sagt neg igår, ej morgonurin.
Min man påstod idag att tuttarna blivit större efter att ha hämtat sonen på dagis.
Vad tror ni? Jag vågar knappt hoppas!! :-/
Men kan inte slappna av!
Man kan ju vara låghormonare eller ha haft äl sent.. Vi får följas åt! :D
Brukar även alltid gå upp i vikt under premenstruell tid. Men har tappat 1,5-2 kg..
Jag hade negativt på BIM +4 men mensen kom aldrig så tog ett nytt test utan större förhoppning sex dagar senare så plussade på BIM +10.
Hade inga symtom till en början utan testade för att mensen va sen. Andra testet gjorde jag för att jag fick kraftiga humörsvängningar, vilket jag visserligen har innan mens också, men den lyste med sin frånvaro.
Nu går jag in i vecka 22 imorgon :)
Mensen lyser fortfarande med sin frånvaro! Börjar nu bli lite sugen på att ta ett nytt test.. Antingen bim+1 eller bim+3. Ca äl+18..
Fick som sagt ett neg test med kiss nummer två i förrgår! :-/
Jag har väntat efter detta så mycket men vet ju att jag haft blödningar så det kan bara vara hormoner som ligger kvar...vi får se. Ska ringa till Mvc
För 5 dagar sedan hade jag blödningar som mens.... i 4-5 dgr men har läst att det finns de som blöder mycket och ändå är gravida. Jag håller mig på stabilt lugn nivå...hade jag inte blödigt hade jag varit på sjunde himmelen...
Tack...känns bra och veta att fabriken fungerar iallafall:)
Mina små blödningar vill inte sluta.. Har haft så sedan i måndags nu. Kommer lite vid toalettbesök, men inte så att jag behöver tampong eller så. Orkar inte hoppas mera så tolkar det här som att det är månadens riktiga mens :( Suck! Trodde att de hade gått vägen den här gången.. Får helt enkelt hoppa över till juli gruppen och invänta och se vad som händer med den här konstiga "mensen"...
I natt vid 4 vaknade jag av en kraftig värk, jag gick upp och tog alvedon, mensvärken hade satt igång. En värk som är bra mycket värre än vad jag brukar ha. Jag har troligen endometrios så jag brukar få ganska kraftig värk. Jag ramlade ihop på golvet av yrsel, höll på att kräkas av smärta. Det hade inte kommit blod i trosan men däremot blod på pappret när jag torkade, så jag tänkte att nu har mensen kommit.
Jag ringde 1177 efter en halvtimme för jag stod helt enkelt inte ut. Eftersom jag inte fått plus så rådde hon mig att söka vårdcentral idag för provtagning då hon ville utesluta utomkvedes eller missfall. Jag fick på inrådan ta en citodon som jag hade hemma.
Nu på morgonen tog jag ett test och nu kom plusset. Jag ringde 1177 igen eftersom hon bad mig att ringa igen om det skulle vara plus. Jag berättade att det bara var lite lite blod på bindan och mer när jag torkade mig. Blev hänvisad till kvinnokliniken och de ringer upp snart.
Ja... Jag hade på känn att jag är/var gravid och jag intalar mig att det är ett missfall. Så slipper jag bli besviken. Jag vet i alla fall att vi kan bli gravida. Tråkigt omständigheter bara.