Inlägg från: Crazy catlady |Visa alla inlägg
  • Crazy catlady

BIM - juni 2016

Pennie22 skrev 2016-06-14 11:30:55 följande:

[quote=76710176][quote-nick]Crazy catlady skrev 2016-06-14 11:11:34 följande:[/quote-nick]

Ja visst kan det visa positivt ett tag.. men testen kan ju inte bli starkare om du fått ett missfall ? Sa hon att det kunde visa starkare ?? Eller du kanske inte fått bekräftat att du fått missfall? Utan du misstänker det själv??

[/

Tycker också det vore konstigt att testen visar starkare vid missfall...tack för dina tankar <3

Ja men då förstår jag... det behöver ju inte alls vara ett missfall.. en del får blödningar under graviditeten.. håller tummarna för att det är sånågot vanlig blödning..

När jag blödde så fick jag heller inte komma in förrens jag va i vecka 8.. för de kunde inte se innan på vul om allt stod bra till eller inte.. o sa även till mig att testa med gravtest efter en vecka ..o skulle det vara starkare så är det förmodligen inget missfall...
  • Crazy catlady
    Loncelot skrev 2016-06-15 19:41:17 följande:

Ägglossningsdag2 avklarad, hur viktig tycker ni dag3 är?

Hur menar du nu? Äl+3 eller ? :)
  • Crazy catlady
    Marängen skrev 2016-06-17 08:50:17 följande:

Tack så jätte mycket!! :D jag är på äl+11-12, vet inte riktigt när ägget släppte.

Jag har testat sen äl+7 typ haha, med dottern testade jag på positivt på äl+9, väldigt svagt men väl synligt. Jag har ju sett svaga plus i några dagar men dom är ju så svåra att få på bild. Nu ska jag bara våga mig på ett digitalt om nån dag :)

Vi har en dotter på 11 månader och vi började försöka ordentligt i april. Så det tog sig på 3:e försöket. Har haft en lutealfas på 9 dagar senaste månaderna och sökte privat gyn, dom ville inte hjälpa förens vi provat i 6 månader eftersom det inte var så länge sen jag slutade amma. Så jag började på eget bevåg med progesteron, och det funkade tydligen :) nu håller jag mina tummar sååå hårt att plutten vill stanna och att ni alla får ert efterlängtade plus!!

Stort grattis :)
  • Crazy catlady

Äl+5 idag (bim-8).. endast lite ilningar i brösten till o från o ömma nipplar..även vita lotionaktiga flytningar.. men det har jag haft de två senaste gångerna mellan ägglossning o mens och har inte vart gravid..så det verkar vara normalt för min del..  vågar inte tro på något denna gång. Ska verkligen försöka att inte känna efter.. men det är så svårt !! =) Fick hem ett predictor early idag som jag tänkte ta på tisdag eller ons =) 

• Crazy catlady

Det blev nog inget denna gång..

Föregående 2 månader har jag haft massa knepiga symtom innan bim då jag nästan vart tvärsäker på att jag vart gravid men att det bara va falskt alarm eller rena inbillningar...

Denna gång känner jag inte ett smack .. hade lite ilningar i brösten typ 2-3 dagar efter ägglossning.. sedan dess inget alls.. äl+8 imorgon..

Det e nog bara o invänta mensen på lördag .. *suck*

• Crazy catlady

Äl+9 idag.. Kunde inte hålla mig längre.. tog ett predictor early imorse men det va så negativt det kunde vara.. har fortfarande inte känningar på något.. kanske lite kasst humör.. tycker dock att det är helmysko då jag känt mycket pmsiga symtom månaderna innan.. kan inte dagarna gå lite snabbare :)

• Crazy catlady

Äl+10 .. testade med testlagrets stickor och även rfsu.. det visade något übersvagt på båda.. hjärtat började slå lite extra .. rädd för att det kanske va färgrester eller spökstreck så jag tog två nya med samma urin.. tokblankt :( så det va nog bara huvudet som spelar spratt med mig.. Men än är det inte försent .. men det skulle vara kul o veta om man kan dricka lite alkohol på midsommar eller inte :)

• Crazy catlady

Åh vad jag hatar när ögonen spelar spratt... tog ett test ikväll oxå och jag tycker mig skymta ett superdupersvagt streck... inte ens värt att försöka få med på bild.. kan lika gärna vara ett spökstreck, men det kom inom godkända tiden ! Man hoppas så mycket, men samtidigt vågar man inte hoppas för mycket...
    Drar lite i livmodern till och från och det börjar sticka lite i brösten ibland.. inte alltid.. annars känner jag inget märkvärdigt.. bim på lördag..  

• Crazy catlady

Negativt imorse så det va bara en inbillning igår.. :( ska försöka att inte testa förrens på söndag om mensen inte kommer på lördag..

• Crazy catlady
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-23 05:31:34 följande:

Hoppas det går bra för er alla. Slutade kika in här när jag plussade och gick in i min glädjebubbla. Själv har jag fått missfall precis. Började blöda igår och fick "inte gravid" på cb digital idag. Naturens gång säger dem. Men det känns piss och hemskt jobbigt. Tårarna bara rinner.

Jag beklagar :( *styrkekram*
  • Crazy catlady

Mens imorgon och negativ idag så jag ger upp nu och inväntar mensen.. *suck*

Då blir det en eller två glas vin ikväll trots allt ..

• Crazy catlady

Nu kom ljusbruna flytningar så mensen är på g :( tack för mig i denna tråd.. Får se om jag kommer till juli tråden..

Lycka till !

Svar på tråden BIM - juni 2016