BIM - juni 2016
Jag är 26 och sambon 25. Första försöket på första barnet. Gjorde en kirurgisk abort för två är sedan :/
Jag är 26 och sambon 25. Första försöket på första barnet. Gjorde en kirurgisk abort för två är sedan :/
Vad är Implantionsdipp?
Kan ni kolla på min temp och se om det ser "bra" ut?
sv.tinypic.com/r/2vjtzm1/9
Testade idag redan. Äl+10.
Fick fram ett svagt streck efter testtiden, så ska prova igen imorgon. Vågar inte tro eller hoppas något än.
Såg nu att du skrev ang tiden! Hoppas du får ett plus snabbare imorgon :)
Jag skymtar ett ytterst svagt svagt streck. Tror jag. Ska nog åka och köpa ett test av annat märke idag och testa. Några förslag?
Igår kom strecket efter test-tiden och idag såg jag lite inom testtiden men blivit lite tydligare nu efter testtiden. Båda med morgonurin.
Ser strecket!!! När hade du BMI nu igen??
Men jag är så osäker eftersom strecken kommer sent.
Det första testet igår såg jag strecket först efter en halvtimme och idag tig det också en stund, men inom 15 minuter iallafall(som är testtiden).
Vågar inte tro på det än.
Nu litar jag på er som säger gravid och köper en "världens bästa mormor"-kopp till mammas födelsedag nästa vecka.
Ååååh vad jag kissar. En gång varje/varannan timme. Känns som någon mosar min urinblåsa...
Tog du nå mer test sen??
Tack tjejer <3
Jag är inte redo att lämna er än så jag är kvar med er tills ni andra plussat.
Ååååååh grattis Zoey90 <3
Själv tappade jag hoppet lite idag. Är på ÄL+9 och ska på fest ikväll så imorse ville jag veta hur det ligger till. Vill ju inte dricka annars. Men testet blev negativt...
:( :( :(
Jag känner mig rätt dum som lyckas med en gång. Fick aldrig några helt positiva äl-test och hade bara sex 5 gånger på hela månaden (varit sjuka båda två) och ändå tog det sig med en gång. Känns taskigt mot andra som försöker och försöker.
Delar med mig av lite tur till er här :)
Stort Grattis Zoey90 till ditt plus, nu har du fått hoppa ner till Gravid på listan istället där vi alla gärna vill vara imorgon bitti och alla andra dagar :) :)
Tog precis ett test? Är det verkligen positivt???
Åh tack tjejer!
Bim tis-ons. Men visst är de ett streck till?
Hej! hoppar in här! Jag och min sambo har nu slutat att skydda oss och hoppas på en bebbe nästa år.
Grejen är att om det skulle ta sig vid första försöket skulle jag vara någonstans i vecka 5-6 när vi är på Kreta i sommar. Hur tror ni det funkar? En semester full med illamående i 35 graders värme? Jag funderar på om vi ska köra på ändå eller om det är bättre att vänta en månad? :S hur jag skulle reagera på graviditet går ju inte veta, likaså hur troligt det är att det tar sig på första försöket.
Okej tjejer. ÄL+12, dag 32 i cykeln. Ingen mens. Sååå mycket mensvärk igår, men kom inget. Tog ett test på morgonen. Visst är det tokjävelblankt? Eller är det något svagt svagt där? Tänker nog vänta till ÄL+14 innan jag tar igen (plussade svagt med dottern då) om inte mensen kommit...men vad tror ni?!