DevilsDaughter skrev 2016-06-06 11:57:12 följande:
EL: Har du några symptom? Jag hade ett pmssymptom igår, var sådär känslig i livmodern som jag alltid är vid mens och ägglossning, alltså om man tex hostar eller spänner sig häftigt så hugger det till ordentligt i livmodern, känns som att man stäcker en muskel eller nåt. Vet du hur jag menar? Dock är det borta idag. Igår såg jag det som ett säkert tecken på att mensen skulle komma eftersom jag aldrig haft så som gravid men nu känns det som sagt inte så längre.
Mitt humör är jättejobbigt! Jag var som ett åskmoln igår, kort stubin, inget tålamod och allmänt sur. Idag vaknade jag på bra humör, men nu har det dåliga humöret börjat flyga på mig igen. Fattar inte varför! Brukar vara himla stabil annars.
Jag har blivit gravid fyra gånger förut och då har jag inte haft problem med humöret, iaf inte förren i slutet. Mitt humör brukar böja svaja ibland samma dag som jag ska ha mens. Men detta är ju fem dagar innan jag väntar mensen liksom. Så jag förstår inte alls. Enda jag kan tänka mig är att alla tankar, ovissheten och symptomletande hit och dit gör en retlig? Alla undrar vad det är med mig men jag har ingen aning?
Åh, förstår vad du menar. Man analyserar ju alla symptomen även om man lovat sig sjölv att låta bli
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
de där när man rör sig för fort och det sträcker är ligamenten va? Kände så när jag väntade dottern. Jag har mulnande värk i liv order av och till, spända bröst, svullen mage och är trött. Men det kan lika gärna vara pms. Tänker nog testa mig på fredag eller lördag med ett digitalt test. Kan inte hålla mig, haha.