BIM - juni 2016
Tog detta från testlagret idag. Äl+11. Bilden är tagen inom testtiden. Vad tror ni? Ser ni något? Tidigare erfarenhet av testlagrets?
Tog detta från testlagret idag. Äl+11. Bilden är tagen inom testtiden. Vad tror ni? Ser ni något? Tidigare erfarenhet av testlagrets?
Ska tilläggas att det ej är morgonurin.
Jag ser ett svagt streck på vänster sida.. :) har inga erfarenheter av de testen dock.
Jag ser ett svagt plus, grattis :)
Jag får ta ett nytt med morgonurin imorn och se hur det ser ut då :)
Kanske stns bättre på denna bild
Herregud vågar inte tro det än!! Hoppas på starkare imorgon. Tack för er hjälp!
Testade ett svagt positivt gravtest från testlagret idag. Är på bim-3. Men litar inte riktigt på testet. Vågar inte tro att jag är gravid än. Har några stickor kvar men tänkte köpa ett på apoteket i helgen. vilket rekomenderar ni?
Fått lika svaga test två dagar. Syms ett streck men väldigt svagt. Har börjat tro på att jag är gravid nu faktiskt. Ska testa med clearblue så kanske jag kan få ett riktigt plus och förstå det hela!
Gjorde ett clearblue nu. Ej morgonurin. Visst är det positivt?
Måste man vänta 4 timmar innan man testar, ifall man inte använder morgonurin? Minns inte när jag kissade sist
BIM+2 (ifall inte cykellängden ändrat sig igen).
Jag är också på bim -6 och känner absolut ingenting :(
Nu blev det mer på riktigt. Så lycklig!
Tack så hemskt mkt! Nu börjar oron för mf istället! Men förhoppningsvis ska det gå bra :)
Hoppas det går bra för er alla. Slutade kika in här när jag plussade och gick in i min glädjebubbla. Själv har jag fått missfall precis. Började blöda igår och fick "inte gravid" på cb digital idag. Naturens gång säger dem. Men det känns piss och hemskt jobbigt. Tårarna bara rinner.
Jag beklagar :( *styrkekram*
Neeej vad tråkigt! Beklagar verkligen. Ta hand om dig!
Tack för alla era svar. Ni är underbara <3 Hoppas blödningen ska sluta snart bara. Går runt här hemma mellan soffa och toalett.