BIM - juni 2016
Negativt även idag så bara inse det inte tagit sig denna månad heller....
Negativt även idag så bara inse det inte tagit sig denna månad heller....
:( vilken ÄL-dag är du på? Håller tummarna för att hoppet inte är helt ute än!
O där kom min mens...nästa bim 28juni...
Tiffany, Micki88 och Joss90 hur går det för er som hade bim i slutet av maj?
Vad tråkigt! håller tummarna för att det tar nästa försök då
Vakna med starkare värk och för en stund sen kom mensen. Som ett slag i magen och en smäll i ansiktet kändes de och tårarna går inte att hålla borta. 8e försöket var detta och ingen bebis blev det... Blir nog att börja med äl stickor nästa månad för att kunna pricka in äl bättre även om vi alltid prickat de eller haft som förra månaden, sex några dagar innan. Har äl flytningar och känningar i magen runt äl men verkar ju endå inte stämma då. Mannen har ju fått prestationsångest också så det försvårar ju allting avsevärt nu. Nä denna månad kändes faktiskt som att något var annorlunda, hade nästan ställt in mig på att jag var gravid och börjat googla på sätt att berätta de på. Men var som att se en död människa eller liknande när jag såg mensen, frös till i några sekunder och sen kändes allt meningslöst. Ja då blir de försök nr 9 nu då, med BIM fortfarande i Juni som jag trodde var vår tur månad så återstår om den är det då. BIM 30e Juni. Kommer nog ha en paus från fl ett tag då jag mest blir ledsen av att se massa pluss nu tyvär och återkommer när jag samlat mig. Lycka till ni andra!
Skriv gärna ett inlägg i Bim-tråden så kan vi uppdatera den lite :)
www.familjeliv.se/forum/thread/76630392-bim-lista-juni-2016-endast-listan
Har aldrig fått riktigt utslag på mina äl-test så skitit i dem de senaste dagarna. Men hittade ett i neccesären idag och tog det alldeles nyss. Fick dett resultat efter 5 sek bara??? Är på dag 19 efter senaste mensen. Har oregelbunden och ganska lång cykel. När har jag äl tror ni? Idag? Imorgon?? Är så ny på detta :)
Loncelot: Aldrig hört att det tar 48 timmar för ägget att lossna? Däremot kan det ta 24-48 timmar innan ägglossningen sker efter ett positivt ÄL-test. Men det där är lite olika från person till person.
aprilhimlen: Jag hade räknat med ägglossning imorgon., sen kan det ske något tidigare eller senare. Om du inte alls känner av när du får ägglossning så kan det vara en bra ide att fortsätta med ÄL-test så du har koll på när ägglossningtesten slutar att visa positivt. Har du tex positivt ägglossningtest i 3 dagar (dock inte så vanligt) så sker ägglossningen först efter de tre dagarna.
Jag hade ägglossning i onsdags och väntar mens 11 juni.