BIM - juni 2016
BIM idag enligt förra cykeln (26 dagar) Måndag enligt "normal" (29 dagar) Inte gravid för det borde visar sig nu. Hade sex för 18 dagar sedan. Ömma bröst och molvärk verkar vara PMS delux... Känns lite sorgligt
BIM idag enligt förra cykeln (26 dagar) Måndag enligt "normal" (29 dagar) Inte gravid för det borde visar sig nu. Hade sex för 18 dagar sedan. Ömma bröst och molvärk verkar vara PMS delux... Känns lite sorgligt
Ägglossning idag YEY!!
Ingen mens ännu! Ifall nu lutealfasen alltid ska vara samma så skulle jag haft mens igår. Men sen har jag inte testat med ÄL-tester förut och enbart gått enligt vad min app har sagt. Den har ju visat sig vara fel för det mesta så lutealfasen kanske är fler dagar? Jag bukar ha mens på 26 dagen. Enligt appen är det idag, men enligt barnmorskan så har man ALLTID 14 dagar mellan ÄL och mens. Jaja, avvaktar några dagar till. Har mensvärk så den borde komma idag!
www.familjeliv.se/forum/thread/76630392-bim-lista-juni-2016-endast-listan
Lägg gärna in ett inlägg om ny bim i bimtråden om det är ändrat så vi kan uppdatera listan lite.
Tråkigt för alla som fått sin mens MEN nu är det nya tag upp på hästen igen!
För mig har tyvärr testlagrets stickor varit värdelösa, tycker dom har kass kvalite och missvisar i vissa fall :(
Fick min mens nu, så bryter ihop och går sen vidare till julitråden och sjunde försöket efter missfallet.
DellaM
Eller hur! Ju tidigare desto bättre? Hoppas verkligen!
Njae, min man är inte riktigt redo för utredning, och det är kanske inte jag heller. Vi försöker med periodapp, testlagrets äl-test och även bidrottningsgele sedan januari. Dock utan resultat.. Vet inte om jag gör något fel med äl-testen då jag inte får något vidare starkt utslag..
Jag har en fantastisk tjej på 9 år:)
Tack snälla för tipset, Loncelot! Ska googla lite om den:) Hur funkar den?
DellaM - Har testat från cykeldag 8 och frammåt. Oftast några gånger/dag, olika tider. Har inte testat andra stickor.:/
Tack snälla för tipset, Loncelot! Ska googla lite om den:) Hur funkar den?
DellaM - Har testat från cykeldag 8 och frammåt. Oftast några gånger/dag, olika tider. Har inte testat andra stickor.:/