• Fian88

Vinterbebisar i Skåne

Väntar barn nr 2 och är beräknad till 6/12 enligt cykel men 12/12 enligt vul. Om gynekologen har rätt så fick jag Gravid 1-2 redan på äl+4 vilket känns orimligt haha;), så får se vad dom säger på ultraljudet den 31/5:). Jag är 28 år, min sambo 37 och vår son fyller tre i oktober:). Vi bor i Lund:)

• Fian88
    Miaairam skrev 2016-05-25 07:12:49 följande:

Tips på affärer med bra och snygga mammakläder, någon?

Finns inte så mycket i fysiska butiker tyvärr. Men hm har jättebra jeans/byxor/shorts/kjolar, däremot är deras toppar sjukt trista! En del Lindex har mammakläder, Väla, Burlöv och en i Malmö (kommer inte ihåg vilken). Annars är det nog nätet som gäller:). Märket Mammlicious (stavning haha?) har mycket fint tycker jag:)
  • Fian88
    Miaairam skrev 2016-05-25 07:12:49 följande:

Tips på affärer med bra och snygga mammakläder, någon?

Såg i den andra tråden att du behöver mer propra kläder. Då är det nog Lindex (har inte sett deras mammakläder) eller nätet som gäller:)
  • Fian88
    Miaairam skrev 2016-05-25 08:23:57 följande:
    Tack, ska kolla någon av de Lindex du nämner. Var på Södergatan men de hade bara en liten hängare och nästan inget kul. Kanske har de mindre nu mitt i säsongsskiftet av vår- och sommarkläder. Ska kolla webbsidan du nämnde också. Tack för tips!
    Tjejen jag pratade med på Lindex sa att de precis börjat ta in mammakläder (skulle komma till Lund också) så kanske därför det är så liten mängd? Jag tycker det är helt ok att beställa tröjor och toppar på nätet men byxor vill man ju gärna prova..:-/
Svar på tråden Vinterbebisar i Skåne