Vinterbebisar i Skåne
Hej ! Är nu i vecka 13 med bf siste november/förste december. Är 27 år och har tre pojkar varav ett par tvillingar på 7 år och minstingen är 3 år. Bor längst ner i Skåne :)
Hej ! Är nu i vecka 13 med bf siste november/förste december. Är 27 år och har tre pojkar varav ett par tvillingar på 7 år och minstingen är 3 år. Bor längst ner i Skåne :)
Hej allihop ! Förra veckan gjorde jag KUB och fick låg risk så det känns bra. Jag tyckte mig se en snopp på UL men bm ville såklart inte säga något om det. Men råkade säga honom vis några tillfällen, slump tror jag men vet inte. Spelar egentligen ingen roll men då detta var högst oplanerat så är det svårt för mig att förstå att vi ska ha en till, därför vill jag veta :) nu ser jag ut att vara i vecka 25 typ. Värsta magen !
Åh skriv sen hur de går ! Lycka till !!!!
Skönt att det gick bra på kub. Imorgon är det dags för mig. Nervöööööös!
Åh men så skönt! Hoppas dom hunnit ringa dig ! :)
Såg bra ut på ul, en liten sprattlande figur med fint hjärta och bra nackspalt. Dock hade deras dator havererat av åskan i natt, så kunde inte få exakt BF eller sannolikhet för kromosomavvikelser, så vågar inte andas ut riktigt än. De skulle ringa när de fått ordning på det tekniska, så hoppas det blir snart (var där 8:30 imorse), för imorgon flyger jag utomlands med jobbet och kommer inte hem förrän i mitten av nästa vecka... Skönt iaf att det såg bra ut så långt... :)
Åh vad skönt att dom ringde ! Hoppas du får en bra "affärsresa" :)