• Miaairam

Vinterbebisar i Skåne

Hej!
    Är gravid med BF 6 dec och bosatt i sydvästra Skåne. Vore kul med en tråd för oss som väntar skånska vinterbebisar, så startar denna och hoppas vi blir några som kan följas åt på vägen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-05-09 07:41
    Vintern 2016/2017.

• Svar på tråden Vinterbebisar i Skåne
  • noraaa
    tomtenissen skrev 2016-05-22 10:54:06 följande:

Vilken Facebook grupp? Verkar finnas olika, jag är inte med i någon än :)

Decembermammor :)
  • annaelin90

Hej :) Hittade nyss denna tråden. Jag är i vecka 10 och har bf 19/12. Har redan fått titta in 2 gånger via vul och senast var ca en vecka sedan och då såg allt bra ut. Kan dock inte skaka av mig känslan av oro :/ Samtidigt som jag är jätte glad.
    Jag är 26år (i december) och det är mitt första barn och graviditet.  

• tomtenissen
    noraaa skrev 2016-05-22 10:59:25 följande:

Decembermammor :)

OK, är denna fb hemlig? Inte riktigt officiellt än, så vill inte riktigt att det ska synas på fejjan :P
  • 3flickor4pojkar7barnsmamma

Hej.

Bor i södra skåne. Är gravid med mitt å makens första barn men jag har 7 barn sedan ett tidigare äktenskap. Jag e snart fyllda 40 och är i v12 med bf den 8/12. Äldsta barnet e 20 å yngsta 7 så de blir till att börja om på helt ny kula igen...????

• MP88

Jag är gravid och går in i v 11 imorgon, känns helt overkligt! Jag bor söder om Malmö. Hur mår ni alla? Jag har verkligen mått bättre i mina dagar ;)

• tomtenissen
    MP88 skrev 2016-05-22 17:16:47 följande:

Jag är gravid och går in i v 11 imorgon, känns helt overkligt! Jag bor söder om Malmö. Hur mår ni alla? Jag har verkligen mått bättre i mina dagar ;)

Gick in i vecka 12 idag. Har mått fruktansvärt, haha! Och gör delvis fortfarande. Mitt dygnetrunt illamående har börjat lägga sig så nu mår jag bara illa några timmar, skulle kunna sova dygnet runt bara! Detta är min första, trodde verkligen att man inte skulle må så :O :D hur mår du? Känns det som något börjar släppa?
  • noraaa
    tomtenissen skrev 2016-05-22 12:59:38 följande:

OK, är denna fb hemlig? Inte riktigt officiellt än, så vill inte riktigt att det ska synas på fejjan :P

Ja den är hemlig och kommer vara det hela tiden. Så ingen kommer se att du är med. Skriv ett privat meddelande så lägger jag till dig. Ni som har bf december kan oxå skicka meddelande så lägger jag till er.
  • tomtenissen
    noraaa skrev 2016-05-22 18:47:07 följande:
    Ja den är hemlig och kommer vara det hela tiden. Så ingen kommer se att du är med. Skriv ett privat meddelande så lägger jag till dig. Ni som har bf december kan oxå skicka meddelande så lägger jag till er.
    Har pmat dig! :)
  • Miaairam
    MP88 skrev 2016-05-22 17:16:47 följande:

Mår hyfsat ok nu. Lite illamående som snabbt går över och mer åksjuk än vanligt, men den allra värsta tröttheten verkar vara över. Hoppas nu det är för att spökveckorna tar vid och inte för att det har stannat av därinne... Ul på måndag, kan knappt vänta! V 13 börjar imorgon!
Svar på tråden Vinterbebisar i Skåne