Anonym (Lukt förbjudes) skrev 2016-05-15 13:28:40 följande:
Jag tilltalas av denna tråden på sätt o vis. Jag är kvinna och extremt noga med att det inte får förekomma någon form av lukt från könsregionerna. Både hos mig o min sambo.
Men jag måste fråga, menar du BAJSlukt? Alltså färsk bajskorvslukt, eller är det rövlukt du menar. Alltså sätt-fingret-mot-rövhålet-lukten?
Om det är den förstnämnda så måste hon ju ha problem att hålla gaser eller rentav avföring. Då ska du absolut utbrista där o då; Har du fisit?!
Det anser jag fullt ok.
Om hon nekar då så får du fånga ögonblicket, stanna upp och fortsätta diskutera:
Jomen, känner du inte?! Vänta....(och så sniffar du omkring, lite låtsat eftersom du vet luktkällan, och när du sen "hittat" rätt så säger du förfärat; jomen här är det! men känn!! Och så får hon peta på sitt rövhål o lukttesta. Nekar hon då så vet du att hon ändå ljuger. Kan lova att hon dock kommer se till att ingen lukt finns fler gånger!
I värsta fall får du offra ditt finger om hon vägrar använda sitt.
Du måste såklart erbjuda henne att provlukta på ditt rövhål så hon fattar din preferens!
Jag fick prova mig fram med min sambo och smyga in kommentarer lite här o var. Man kan ta sig själv som exempel; jag är så rädd att lukta från röven, kan inte tänka mig nåt värre! Till exempel.
Jag har introducerat min sambo, o gjorde det tidigt, att man använder våtservetter när man har skitit. Och att man gör rövluktstest efter duschen.
Vid avsugning (efter noggrann luktkoll!) då det kan rinna saliv, svett, bakterier etc
så får han ha en handduk under sig som direkt kastas i tvätten. Den låter jag bli att lukta på. Innan jag kom på idén med den var det omöjligt för mig att låta bli att lukta igenom fältet han eller jag legat med röven mot. Vem fan vill bädda rent efter varenda gång?!
Visst, du är lite hård i tonen men det är nog för att du haft detta inom dig ett bra tag. Jag förstår verkligen problemet i botten och kan inte fatta hur folk kan klara av att blunda för fenomenet och bara lägga kuddar o ha sig.
Här var det stoff till en hel avhandling. Vet dock inte om det ska handla om psykologi eller rövdoft.