Inlägg från: sarahcarolina |Visa alla inlägg
  • sarahcarolina

Decembermammor i Linköping

Skulle vara kul om man hittade fler decembermammor i Linköping, eller iaf omkring december :) Skriv gärna här om vilken vecka du är i och om du har eller ska gå på inskrivningssamtal snart, varit på tidigt vul eller första ul än :)

• Svar på tråden Decembermammor i Linköping
  • sarahcarolina
    Bäbiiiis skrev 2016-05-17 10:33:10 följande:

Hej! Jag bor i Linköping och väntar barn i januari. Omkring 14-17 januari ungefär. Jag har inte varit på inskrivning ännu men har tid till kvinnohälsan 13 juni för inskrivning och blodprov till kub och sedan har jag kub-ul och datering den 27 juni. Kommer då vara i v 9 (8+1) resp. 12 (11+1) enligt mina egna beräkningar men jag är inte helt säker.

Jag har inte gjort vul och tror jag skippar det faktiskt.

Ska du göra kub? Vilken vecka i så fall? Jag är lite orolig att mitt kub görs för tidigt. Min bm gick efter sista mensen när hon bokade in detta men jag har alltid haft ganska sen äl. Samtidigt är jag ju glad att få göra det så tidigt som möjligt och visar det sig vara för tidigt kan vi ju boka in ett nytt försök en vecka senare antar jag :)

Kul :)
    Jag tror inte att jag kommer göra kub. 
  • sarahcarolina

Jag har BF 20 december, jag går in i vecka 10 imorgon :)
    Jag har inskrivning på torsdag och ul 10 juni. Jag har gjort tidigt vul, förra måndagen, så i slutet av vecka 8, såg hjärtat och allt va bra än så länge :)
    Jag mår dock väldigt dåligt, har haft illamående i över 3 veckor nu och kräkts i över 2. Har ätit postafen och använt seaband i 2 veckor. Inget hjälper, va ok de första dagarna men nu värre igen. Sitter på jobbet och har sprungit till toan flera gånger idag, kan inte sjukskriva mig så vill verkligen bli bra snart. Annars kanske jag måste ta något receptbelagt. Hur mår ni?
    Jag är 29 år och det är mitt första barn, efterlängtat då vi försökt ett tag :)

Svar på tråden Decembermammor i Linköping