• Zoey90

vi som har BF i feb 2017

Hoppar in här. OM jag är gravid (inte testat än. Har bim på söndag) så har jag bf 2 februari.

Haha hur har ni redan hunnit plussa?

• Zoey90
    emm84 skrev 2016-05-25 07:11:04 följande:
    Chansade och tog ett test i förrgår som va neg, tog ett nytt igår som visade svagt. Fick faktiskt en chock då det var bim -4 men köpte nytt test från clearblue som oxå visade :)
    Vad kul! :D

Vart räknade du ut bf och när hade du mens sist? Blir tokig på alla uträkningar... Enligt gravidappen har jag isåfall bf 1 feb, men enligt någon sida jag var inne på så var det den åttonde?
  • Zoey90
    emm84 skrev 2016-05-25 07:47:07 följande:
    Använde gravidappen som räknade ut :)
    Hade mens 30 april senast och har en cykel på 28 dagar så det verkar bli 2/2, men en annan app visade 4/2. Man blir säkert flyttad lite men utgår från 2/2 :)
    Jag fick inte fylla i cykellängd på gravidappen ?

Hade mens 28 april och haft en cykel på 27-32 senaste halvåret.
    Ligger på äl+9 idag. Tror ni jag kan börja testa?
  • Zoey90

Jag testade imorse på bim-3. Det kom bara upp ett streck medan jag satt och väntade. Gick tillbaka och kollade igen efter en halvtimme kanske, och då såg jag ett svagt streck! Jag vet att det inte räknas, men jag hoppas att det betyder något och att jag bara testade för tidigt.

Jag har massa symptomer, tex jätteont i bröst och bröstvårtor, molvärk, doftkänslig och illamående.

• Zoey90
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-05-26 10:56:29 följande:
     kan du lägga upp bild
    Här är bilden. Syns bättre i verkligheten än på bild.

Först tyckte jag att jag såg någonting precis när jag gjorde testet, men försökte lysa och vända och såg inget mer. Sen dök detta svaga strecket upp.
  • Zoey90
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-05-26 12:55:11 följande:

ditt test syns ju hur mycker som helst=)

Men det är ju långt efter testtiden. Det står "do not read the results after 15 minutes"
  • Zoey90
    TantMedKratta skrev 2016-05-27 22:21:35 följande:

Någon som har koll på hur det funkar med slutna grupper på Facebook, och som vill skapa en? :)

Jag kan skapa en grupp imorgon bitti om ni vill :)
  • Zoey90
    emm84 skrev 2016-05-28 06:42:59 följande:
    Grattis :)
    Tack! Väckte min sambo kl 6 på hans lediga lördag och körde upp ett test i ansiktet på honom.
  • Zoey90
    emm84 skrev 2016-05-28 06:54:49 följande:
    Vad sa han då? :)
    Han öppnade ögonen och kisade på testet och gav mig en stor kram och gick upp och gjorde frukost till mig. Sen hann jag inte ens åka hemifrån innan han ringde haha.
Svar på tråden vi som har BF i feb 2017