• Hubert

BF Februari 2017

Går gärna med i denna grupp! Fick missfall förra månaden.. Men nu har jag plussat igen! Är i v5 nu! :) BF 3 Feb 2017

• Hubert
    Zoey90 skrev 2016-05-28 15:13:02 följande:

Vad har alla för symptom? :)

Jag har molvärk, väldigt ont i brösten, kissar hela tiden, halsbränna och börjar bli lite illamående och känslig för dofter. Vecka 4(3+5)

Jag har ett illamående som kommer och går, fruuuuktansvärt ont i brösten! Kissar ganska ofta, molande värk också! Vecka 5 :)
  • Hubert
    moahagstrom skrev 2016-05-28 20:28:34 följande:

Hej! Plussade i onsdags. BF 31/1 eller 1/2 beroende på var jag kollar. Är det okej om jag hänger med ändå? :)

Vad roligt! grattis :D
  • Hubert
    Zoey90 skrev 2016-05-28 19:59:37 följande:

Tidiga ultraljud. Hur känner ni? Kan ni vänta på rul eller vill ni göra ett tidigare?

Hur tidigt kan man isåfall göra det?

Jag fick ett missfall förra månaden och bokade därför tid för att göre en koll. Fick tid 2 Juni.. Nu plussade jag ju igen men har bestämt mig för att gå ändå och berätta att jag har plussat och att jag skulle vilja göra en koll ändå!
  • Hubert

Är det någon som har varit snusare här innan ni plussade? :) Jag snusade, men så fort jag kände av att jag var gravid la jag av direkt.. Och till min förvåning går det fantastiskt bra! :D

• Hubert
    Micki88 skrev 2016-05-29 10:10:51 följande:

Hoppar in i gruppen :) plusade i morse. Är i vecka 5 (4+0) :) andra barnet!

Stort grattis! :D
  • Hubert
    Tesm skrev 2016-05-29 21:23:54 följande:

Hej allihopa! Jag plussade idag, vet dock inte när jag blev gravid då jag haft lite svajig mens under våren. Andra barnet, vi har en son som är född sept-14! :)

Grattis! :D
  • Hubert
    Tantsmultron skrev 2016-05-30 15:42:36 följande:

Hej!

Jag är gärna med här!

Har än så länge gjort 2 rfsu test (ett igår och ett idag) som är något svaga men ändå positiva enligt mig, syster och sambo! Är fortfarande helt overkligt så ska göra ett CB digital imorgon och hoppas det ger samma utslag!

bf enligt beräkning 6 februari 2017, är 25år och bor 2 mil söder om Göteborg!

Stort grattis :D
  • Hubert

Vecka 4(+3) idag, haft ett hemskt illamående hela dagen.. Nu framåt kvällen började det göra ont i nedre delen av magen och mot ljumskarna som strålar ner mot låren >< någon som haft liknande?

• Hubert
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-05-31 07:48:31 följande:

Alltså det här med illamående å halsbränna gör mig tokig haha hick å la mig med illamående å vaknar fan med det åxå plus halsbränna någon mer som har det som jag

Känner igen det, usch vad jobbigt det är! Igår hade jag ett hemskt illamående, lite bättre idag :o
  • Hubert

Emm84

Hoppas att det bara är växtvärk. Är lite rädd för ett mf igen. :

• Hubert

Har ett jätteproblem med mina ömma bröst på nätterna. Någon som har liknande? Vaknar flera gånger under natten av att har råkat lagt mig på mage eller på sidan och det gör så himla ont i brösten då!

• Hubert
    Mila skrev 2016-06-05 13:41:41 följande:

Vad har ni för tidiga känningar?

Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
    Jätte ömma bröst, illamående, yrsel, trött som bara den! Men brösten är värst! Usch vad ont dom gör :(
  • Hubert
    Nickelin skrev 2016-06-07 01:01:42 följande:

Hej!

Jag har aldrig vart gravid innan, men fick en nidblödning i lördags och idag när mensen skulle ha kommit fick jag ett positivt graviditetstest! :D

Jag är 25 år och min sambo 28. Funderar på hur jag ska berätta för honom :D

Grattis! Och välkommen :D

Jag är också 25, min sambo 28, första barnet :) När jag berättade för min sambo lämnade jag en lapp vid sängen där det stod "Jag har lämnat en present på bordet, hoppas du kommer att älska den", han blev jätteglad :D
Svar på tråden BF Februari 2017