BF Februari 2017
Går gärna med i denna grupp! Fick missfall förra månaden.. Men nu har jag plussat igen! Är i v5 nu! :) BF 3 Feb 2017
Går gärna med i denna grupp! Fick missfall förra månaden.. Men nu har jag plussat igen! Är i v5 nu! :) BF 3 Feb 2017
Vad har alla för symptom? :)
Jag har molvärk, väldigt ont i brösten, kissar hela tiden, halsbränna och börjar bli lite illamående och känslig för dofter. Vecka 4(3+5)
Hej! Plussade i onsdags. BF 31/1 eller 1/2 beroende på var jag kollar. Är det okej om jag hänger med ändå? :)
Tidiga ultraljud. Hur känner ni? Kan ni vänta på rul eller vill ni göra ett tidigare?
Hur tidigt kan man isåfall göra det?
Är det någon som har varit snusare här innan ni plussade? :) Jag snusade, men så fort jag kände av att jag var gravid la jag av direkt.. Och till min förvåning går det fantastiskt bra! :D
Hoppar in i gruppen :) plusade i morse. Är i vecka 5 (4+0) :) andra barnet!
Hej allihopa! Jag plussade idag, vet dock inte när jag blev gravid då jag haft lite svajig mens under våren. Andra barnet, vi har en son som är född sept-14! :)
Hej!
Jag är gärna med här!
Har än så länge gjort 2 rfsu test (ett igår och ett idag) som är något svaga men ändå positiva enligt mig, syster och sambo! Är fortfarande helt overkligt så ska göra ett CB digital imorgon och hoppas det ger samma utslag!
bf enligt beräkning 6 februari 2017, är 25år och bor 2 mil söder om Göteborg!
Vecka 4(+3) idag, haft ett hemskt illamående hela dagen.. Nu framåt kvällen började det göra ont i nedre delen av magen och mot ljumskarna som strålar ner mot låren >< någon som haft liknande?
Alltså det här med illamående å halsbränna gör mig tokig haha hick å la mig med illamående å vaknar fan med det åxå plus halsbränna någon mer som har det som jag
Emm84
Hoppas att det bara är växtvärk. Är lite rädd för ett mf igen. :
Har ett jätteproblem med mina ömma bröst på nätterna. Någon som har liknande? Vaknar flera gånger under natten av att har råkat lagt mig på mage eller på sidan och det gör så himla ont i brösten då!
Vad har ni för tidiga känningar?
Hej!
Jag har aldrig vart gravid innan, men fick en nidblödning i lördags och idag när mensen skulle ha kommit fick jag ett positivt graviditetstest! :D
Jag är 25 år och min sambo 28. Funderar på hur jag ska berätta för honom :D