• Micki88

BF Februari 2017

Hoppar in i gruppen :) plusade i morse. Är i vecka 5 (4+0) :) andra barnet!

• Micki88

Ja!! Grattis! :)

BeautifulMoments skrev 2016-05-29 15:42:44 följande:

Hej!

Testa precis v3+4 bara nu, läste någon app att "graviditetstest inte kan läsa av att man är gravid än"

Men visst är detta positivt?

• Micki88

Nu ser jag fram emot att mag bilder som i framtiden kommer ploppa upp där.... Känner på mig att jag kommer bli stor fort. Känner hur livmodern vidgas och ser redan svullen ut. Helt otroligt ( har platt mage annars)

• Micki88

På vilken sida räknar ni ut förlossningdatumet?? Fått tre olika datum från olika sidor nämligen. Jätteskumt!

• Micki88

Vad är NC? Hade min första sista mensdag 1a maj, så har koll på det. Men så skumt att få olika datum på alla sidor

Zoey90 skrev 2016-05-30 20:29:08 följande:

Jag räknar på datumet som NC sa. Känns som dom har bäst koll på just mig. Fått datum 31/1-8/2 haha

• Micki88

Skickade mitt namn till dig i meddelande! Har du fått det?? :)

emm84 skrev 2016-05-31 14:29:36 följande:

Skriv ett PM till mig med ditt namn så lägger jag till dig som vän å sen i gruppen :) om det inte är fixat redan :)

• Micki88

Du har pm :)

Zoey90 skrev 2016-06-02 21:03:54 följande:

Är du inte redan med så skicka PM till mig :)

• Micki88

Jag gick ur idag! Orkade inte med all dålig attityd! Blev bara ledsen av gruppen. Är gärna med i en ny. Utan regler där alla är trevliga mot varandra :)

Zoey90 skrev 2016-06-18 17:21:31 följande:

Jag är med i den första och känner att det är en del taskig attityd, regler (tycker inte att det ska behövas införas regler i en mammagrupp) och nu ska det även bli insläppningsstopp som jag tycker är tråkigt.

Känns som om dom flesta i gruppen redan har barn och ser ner på oss förstagångsmammor med dumma frågor, haha. Eller så är det jag som är för känslig och hormonfylld.

Annars finns det många bra saker med såklart.

• Micki88

Gjort en till grupp! Utan regler utan attityder. En sida för att hjälpas åt och ge varandra tips! Grattis till alla nya pluss! Ni som inte är redo än får gärna gå med senare

• Micki88

Japp :) måste skicka en vänfärfrågning till dig innan. Pma namn o efternamn på pm här i familjeliv

Nhv skrev 2016-06-19 15:38:45 följande:

Hoppar gärna in här! Plussade i torsdags. Har inte riktigt smällt chocken än, men är såklart jätteglad! Har en son som fyllde 1år i maj. Så ja är lite orolig att de blev ett syskon för snabbt inpå.. Bf ca 3mån innan han fyller 2år. Någon här som har erfarenhet av syskon tätt inpå? Blir de jobbigt tro? Kommer ja "svika" sonen med att ha mindre tid för honom speciellt när han fortfarande är så liten o kanske inte förstår varför? Såå mycket blandade känslor! Går gärna med i fb gruppen! Är den sluten?

Svar på tråden BF Februari 2017