BF Februari 2017
Hej!
Testa precis v3+4 bara nu, läste någon app att "graviditetstest inte kan läsa av att man är gravid än"
Men visst är detta positivt?
Hej!
Testa precis v3+4 bara nu, läste någon app att "graviditetstest inte kan läsa av att man är gravid än"
Men visst är detta positivt?
Visst ser det positivt ut! Grattis! Jag testade också positivt väldigt tidigt så ville inte tro på det först :-P
mammasidan.se/gravid/kinesisk-foedelsekarta
Jag vet att de är tidigt än men jag är nyfiken av mig! Ni som har barn sen innan, stämmer kinesiska "kön kalendern" på er? Det stämmer med mina 2 barn sen innan.
Hej! Plussade idag, på RFSU, så hastade iväg o köpte ett CB digital som jag ska ta när jag vaknar imorn. Enligt beräkningar blir de födsel nån gång första veckan i februari! :)
Är det nån som vågar "ta ut glädjen i förskott" eller väntar ni tills ni är längre in i graviditeten??
Är så rädd att bli snuvad på konfekten och få ett missfall även om detta är min första graviditet!
Alltså det här med illamående å halsbränna gör mig tokig haha hick å la mig med illamående å vaknar fan med det åxå plus halsbränna någon mer som har det som jag
hej tjejer!
fick mitt plus igår, så är fortfarande i lite chock, kan inte riktigt förstå att det är sant & har svårt att ta till mig det. någon mer som känt/känner likadant?
jag & mannen sa att 'blir det så blir det' & så blev det på andra månaden, ingen av oss hade väl trott att det skulle gå så fort. men är så rädd nu för att något ska hända, att jag ska få missfall, att testerna visade fel osv :(
FB gruppen, är den helt privat? så att ingen ser att man går med i den gruppen?
Hej på er!
Fick ett svagt plus imorse, så det ser ut som et blir en liten februari bebis för oss :)
Jag är 31 och min gubbe bli 39 snart. Vi har tre barn som blir 12, 9 och 8år i år, så detta kommer bli vårt fjärde
Har inte riktigt smält det än, känns riktigt overkligt. Tog sig på första försöket igen, helt galet!
Tog ut min hormonspiral 2/5, och plussar 2/6 :D
Vad har ni för tidiga känningar?
Fick vårt första barn i november förra året och nu 6 månader senare är man gravid igen, vilket både jag och sambon ville. Vi har sagt länge att vi ville ha tätt mellan barnen. Hur har ni de mellan era barn, ni som har sen innan?
Ser att senaste inläggen handlar om att bli mamma igen och så kommer jag nu här och förstör med mitt inlägg om rädsla.. Jag börjar nämligen oroa mig för att jag ska tvingas genomgå ytterligare ett missfall då ömheten i brösten försvann, bara sådär vilket jag vet kan vara ett tecken på missfall.. Dessutom har det huggit i magen stundvis idag :/ Ska på inskrivning och vul imorgon så jag hoppas jag får veta då, men detta känns inte alls kul :(