Inlägg från: Mammatilljesperochkevin06 |Visa alla inlägg
  • Mammatilljesperochkevin06

BF Februari 2017

Hoppar in här då:) är i vecka 5 och ska ha BF 2 feb:) har symptom allt från illamående trött ont i ryggen och humöret:) och mitt lukt sinne är skit bra haha känner minsta lukt:) jag är 32 och min kille är 38:) vårt första gemensamma jag har två sedan innan och han ett

Alltså det här med illamående å halsbränna gör mig tokig haha hick å la mig med illamående å vaknar fan med det åxå plus halsbränna någon mer som har det som jag

Ja det är lite jobbigt när man hela tiden gå å ulkar sig men jag spyr inte än och tröttheten ska vi inte tala om fy fan har inte mått så här innan heller i mina två graviditeter

Zoey90 skrev 2016-05-31 11:05:27 följande:
    Jag har väldigt mycket halsbränna och igår spydde jag första gången. Har problem med "äckliga" lukter och saker så igår blev det lite mycket av det "äckliga" + halsbrännan.
    Ja så är jag med känner till varje lukt å kan knappt dricka livets dryck(kaffe) hahahha
    Hubert skrev 2016-06-01 09:56:02 följande:

Har ett jätteproblem med mina ömma bröst på nätterna. Någon som har liknande? Vaknar flera gånger under natten av att har råkat lagt mig på mage eller på sidan och det gör så himla ont i brösten då!

En till här :) har åxå slit ont i boobsen
    mrsbygg skrev 2016-06-02 17:04:47 följande:

Hej på er!

Fick ett svagt plus imorse, så det ser ut som et blir en liten februari bebis för oss :)

Jag är 31 och min gubbe bli 39 snart. Vi har tre barn som blir 12, 9 och 8år i år, så detta kommer bli vårt fjärde

Har inte riktigt smält det än, känns riktigt overkligt. Tog sig på första försöket igen, helt galet! 
    Tog ut min hormonspiral 2/5, och plussar 2/6 :D

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
    Grattis till ert plus:)
    Pingeling skrev 2016-06-06 10:49:12 följande:

[quote=76689287][quote-nick]Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-06-06 10:01:57 följande:[/quote-nick]

Någon här som har en mollnande värk i magen?

[/

Jag har molvärk lite titt som tätt. Jätteont i brösten och mår illa dygnet runt.

Ja här med har börjat rapa som fan så jag spyr men ytterst lite spya :) men den här jäkla värken kan jah dock slippa sitter precis under magen /å boobsen dom är jätte hårda å ömmar
    hurtänktedunu skrev 2016-06-06 11:15:52 följande:
    inte molande men mer brännande. i hela bäckenet till och från. mest i svanken dock. hade det sist också. hugger till ibland också
    Okej ja det märkte jag igår när jag skratta det högg till i magen

Tredje barnet här och jag mår skit har alla symptom du kan . Tänka dig och hela dagen idag har jag mått illa och det släpper ej:( det ända jag vill är att sova haha är i vecka 7 går in i vecka 8på lördag

Svar på tråden BF Februari 2017