Inlägg från: Gamlamamman |Visa alla inlägg
  • Gamlamamman

BF Februari 2017

Hoppar in här jag med! Känns dock ytterst overkligt. :)

Jag är 39, en månad kvar till 40. Har två barn sedan tidigare -02 och -05.

Är nervös och glad på samma gång. Detta blir min sambos första barn om allt går som det ska :)

• Gamlamamman

Visst är det overkligt. :)

Vi kommer att fira midsommar med mina föräldrar så behöver berätta redan då. Annars kommer de lista ut det iaf. Haha. Väntar m att berätta för barnen tills det är mer stabilt. :)

Lycka till!

langtanefterbaby skrev 2016-06-16 10:06:04 följande:

Detta är fortfarande så sjukt overkligt! Som jag längtat efter plusset! Ska bli kul att följa alla andra

En fråga till alla er, jag är heeeelg nybörjare på detta

När ringer ni BM och bokar inskrivning? jag plussade i tisdags, men har min BIM imorgon och tänker att ialf vänta till det står 2-3 på det digitala testet. Eller man ska vänta längre? Eller ringa direkt?

Jag vill egentligen bara skrika ut till alla att jag är gravid, haha. Men får vänta. Vi har planer på att berätta för våra föräldrar under vår första semestervecka, då framförallt mina svärföräldrar lär fråga ut mig om varför jag ej dricker alkohol! Då kommer vi vara runt v 9. Sen eventuellt vänta med syskonen någon vecka till! Hur länge kommer ni vänta med att berätta?

• Gamlamamman

Börjat känna mig illamående. Trodde först att det var någon magåkomma men det var ju nåt mycket roligare. :) Ömma bröst, men inte värre än vad jag brukar ha mellan äl o mens. O så lite molvärk. Mådde inte illa alls under mina två tidigare graviditeter så det här blev nåt nytt för mig.

Hoppas allt går vägen nu! :)

Ettanvändarnamningenannanhar skrev 2016-06-16 12:56:12 följande:

Hej på er! Om allt går som det ska väntar jag också en liten till februari -17 :) Hir mår ni? Jag mår "oväntat bra" faktiskt. Är andra barnet och jag vill minnas att jag var betydligt tröttare med första. Den här gången är jag mest bara illamående ("bara") Haha